![]() |
wat moet je zeggen als je na meisje gaat
wat moet je zeggen als je na meisje toe gaat
1.meisje die je al kent 2.meisje die je nog niet kent |
In welke situatie? Ken je dat meisje al, heb je met haar afgesproken..
|
Hoi?
|
Hoi, verduidelijk je vraag even en maak gebruik van interpunctie en leesbaar Nederlands, anders komt er een slotje op je topic.
Verder geen offtopic reacties plzzz. |
Hangt er vanaf wat je wil bereiken
|
Heb je een condoom bij je, zo niet dan heb ik er nog wel 1. Geen seks zonder condoom :nono:
|
Bedoel je 'op een meisje afstappen in een cafe' of 'bij een meisje op bezoek gaan'?
Offtopic: Ik heb ontopic gereageerd dus ik mag even miepen, vind ik. 'Na' is een bepaling van tijd. Jij bedoelt 'naar'. En het is 'het meisje' en dus ook 'dat meisje' en 'een meisje dat', niet 'een meisje die' |
hoi, wil je batsen?
werkt in beide gevallen. En als je denkt dat je kansloos overkomt: Dan heb je gelijk |
Hey scheet.
En onthou: pussy is pussy. |
1. ken ik jou niet ergens van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na u.
Onthoud wel dat je als je een trap opgaat vóór het meisje gaat. |
kom je hier wel vaker? :|
|
Citaat:
Citaat:
Om nog maar even ontopic te gaan: Ik denk niet dat je van tevoren al van allerlei onderwerpen moet gaan bedenken om over te praten, krijg je alleen maar geforceerde gesprekken van. |
HeEeY chIckI3!!11!!!, Z1N iN eEn BrEEzZAH!?
Volgens mij werkt dat zeer goed op jouw doelgroep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb die kleurrijke vrouw (die mij 3 jaar eerder aansprak) zelf opnieuw aangesproken met de vraag of ze mij nog kon (en zij kon mij nog :D ) van het een is het ander gekomen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarja, maar hoe kom je dan te weten of ze al dan niet geïnteresseerd zijn, en met wat moet je dan wél beginnen in het gesprek (als het niet over jezelf is) ? Nogmaals sorry als dat nogal dom overkomt, maar ik vind het vaak heel irritant dat haast iedereen lijkt te weten hoe dat moet, behalve mezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eén koffie.
|
Citaat:
Als ik jou was, zou ik beginnen met: "Bier, trut!" |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jjoooeeehooeeeee joooeehoooeeeeeeeeeeeeee
|
zeg gewoon...hoi :D
|
Citaat:
En ik zou pas naar een meisje toegaan als je al eerder wat oogcontact hebt gehad, dan weet je ook wel dat zij je leuk vindt en dat maakt het contact misschien iets vlotter. En dan gewoon een praatje slaan, van waar ze is en wat ze doet enzo... |
wazaaaaaaaaa!!!!!! bitch kende me nog? ikke wel.. *waarvan* van de hoerencluubbbbbbb hehehehe
kan ook wel helpen.. xP |
Citaat:
|
kosda
|
in beide gevallen: hoi, alles goed?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |