![]() |
Help me en je krijgt een tof plaatje.
Ik heb iemand nodig die mij precies kan vertellen hoe ik m`n prepaid telefoon op kan waarderen met een T-MOBILE beltegoedbon. Het geluid-maak geval van m`n telefoon is namelijk verrot, maar ik heb geld nodig om te kunnen sms-en. IEMAND vertel me a.u.b. PRECIES na hoeveel seconden ik op welke knop moet drukken en wanneer m`n code erin moet.
Wie me helpt, krijgt een tof plaatje. (y) Oh en forumbaasgevallen, heb voor een keer genade en stuur dit topic niet gelijk naar een duyschter subforum waar niemand ooit post. kthxbye |
1. Gooi je telefoon heel hard tegen een muur.
2. Kijk ongeveer vier uur naar de telefoon. 3. Als het goed is is ie nu opgeladen. |
Citaat:
Helaas voor ons is dat niet zo. |
stap 1;Lees wat er precies op de bon staat
stap2;Volg de aanwijzingen done. |
Haha.
Begin maar eens met te vertellen wat voor provider je hebt dan. :) |
Citaat:
En grl dat heb ik al gezegd, T mobile. edit: oh wacht nog niet, nu staat het er wel. Kom op iemand heeft hier toch wel T-mobile prepaid, ik bedoel, tis echt een tof plaatje. (y) |
Kan je het niet gewoon per sms doen?
|
Citaat:
|
jezus, voor een 'plaatje' :D :p
|
kun je niet gewoon even op een site gratis smsen?
|
Citaat:
En het "plaatje" is meer dan het klinkt, kom oooop kinders als je dan TOCH T-Mobile prepaid hebt, en je zit hier TOCH te niksen, dan kan je me toch net zo goed helpen? =D |
up
|
Citaat:
enne.. kan je de sim niet even naar een ander toestel verplaatsen om 'm zo op te waarderen? |
Hoogstwaarschijnlijk als volgt: Bel het nummer. Er wordt gevraagd na de piep de code in te voeren die je bij het kopen van het beltegoed hebt gehad, en wáárschijnlijk af te sluiten met een #. Als je dat hebt gedaan heb je je beltegoed.
Succes. NB: Ik heb geen prepaid T-mobile, ik kan er dus totaal naast zitten. |
Ik heb geen T-Mobile, maar lukt het niet door met je vaste telefoon te bellen en op te schrijven na hoeveel tijd je welk nummer moet intoetsen, en dan opnieuw bellen met je mobiel om op te waarderen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- bel 1244
- na 30 sec optie 2 - na 45 sec optie 1 - na 1 min. de 16 cijfers intypen, afsluiten met hekje Wat er daarna gebeurt weet ik niet, want ik heb geen geldige beltegoedbon :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mocht het niet lukken kun je de klantenservice bellen. Ik had ook problemen bij het opwaarderen van m'n beltegoed. Klantenservice gebeld, 16-cijferige code gegeven en zij hebben het gelijk bij geschreven.
Misschien is voor jou de klantenservice bellen via een ander (vast) nummer een optie. Je zult vast wel toegang hebben tot een telefoon waarbij de speaker het wel doet. Als je de code geeft schrijven ze het bedrag erbij. Staat vast op hun website :) http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/h...enservice.aspx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |