![]() |
opzegtermijn kamer
Ik heb een opzegtermijn van 1 maand, ik betaal altijd voor de 10e huur. Mijn vraag is, moet ik er nog een maand blijven wonen als ik opzeg, of moet ik een maand voor de volgende betaling opzeggen? En dus langer dan een maand blijven wonen.
Als ik bv ergens de 20e mijn kamer opzeg, moet ik er dan 1 maand en 10 dagen in blijven of kan ik er de 20e van de volgende maan uit. |
Volgens mij was het zo dat je de huur kon opzeggen vanaf de volgende betaling. Dus als je de 20ste de huur opzegt. Dan betaal je de 10e nog het gehele bedrag en huur je die hele maand. In dat geval zit je nog 1 maand en 20 dagen in de kamer dus.
|
Citaat:
|
zuurrrrrrr, maareh Als ik net voor ik de huur betaal opzeg, dus ergens de 5e ofzo, moet ik er dan alleen die maand, of ook de daaropvolgende maand inblijven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt er maar net aan bij wie je huurt. Ik heb een opzegtermijn van precies een maand. Als ik de 1e van de maand de huur op zeg, dan kan ik er de 1e van de volgende maand uit. Zeg ik het de 10e op, dan de 10e van de volgende maand etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik betaal per 3 maanden huur, dat is ook meteen de opzegtermijn, beetje zuur :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |