![]() |
De geheime, vergeten foto...
Een verkreukelde foto rust op de wind,
wordt vervoerd door een verlaten nacht, het verhaal wordt zo weer vergeten, de relatie creëert een leegte en blijft, geheim en onbekend voor het nageslacht. Een foto, ooit genomen tijdens geluk, verloren dwaalt het door de straten, alsof het nooit iets heeft betekend, vergeten zijn onze mooie tijden, die ons met tranen hebben verlaten. Opgelicht door een zonnestraal, wekt de vergeten foto de warmte op, van onze spannende liefdesrelatie, een geheime zoen werd vastgelegd, en het onverwachte moment zette, nu weer mijn rustige wereld op zijn kop… |
Hier heb ik iets meer aandacht aan besteed dan m'n gedichten van afgelopen tijd
En nu kan Meneer tacidvs tenminste niet zeuren over een evt boodschap... |
wow, wat kun jij dit toch goed!!! (y)
Ja, deze vind ik echt heel mooi(y) (y) (y) |
toppie! geweldige inhoud, vooral het begin.. jammer alleen dat k moeilijk een ritme kan vinden.. Bij deze doet dat echter weinig af aan de kwaliteit :)
Entheos |
Beter (y)
|
probeer maar te bedenken wat er op de foto had moeten staan dan aar daar blijft het dus echt vaag voor me...(terwijl het vast heel duidelijk moet zijn)
|
Vaag, ik vind hem erg mooi, maar toch ook weer niet. Hij heeft dat beetje extra, dat hem goed maakt, zeg maar, maar ik vind hem niet optimaal lopen ed. Snap je wat ik bedoel? Aan de ene kant vind ik hem dus erg goed, een van je betere, maar aan de andere kant vind ik hem weer wat minder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |