![]() |
Pijn aan grote teen
Vorige week zondag belande mijn tegenstander met de shoes op mijn teen. In het begin deed het wel wat pijn, maar deze week heb ik toch kunnen sporten zonder enige pijn (5u sporten).
Gisteren was het oefenmatch en ik begon op de bank. Het was zeer koud en ik begon wat te voelen aan die grote teen (van de koude zeker?). Erna warm ik mij goed op en had geen last aan mijn teen. Ik viel in en speelde de match uit. Na een nachtje geslapen te hebben, heb ik nu zo wat pijn bij het buigen van die teen. Gebroken zal het zeker niet zijn, maar zou het misschien aan de koude van gisterenavond gelegen kunnen hebben? Ik denk niet dat ligt aan de match van vorige week want op de trainingen deze week had ik er geen last van. |
Citaat:
Anders kijk je het even aan en mocht je last blijven houden ga je langs bij de huisart ofzo. Bij welke sport is het eigenlijk gebeurd? |
lichte kneusing
nix aan het handje :) |
Citaat:
@TS: kan gekneusd zijn, gescheurd, gebroken.. kunnen wij niet zeggen. Ik denk dat je gewoon af moet wachten of het de komende dagen zo blijft en of je nog fatsoenlijk kan lopen. Anders even naar de huisarts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb tenen gebroken en middevoetsbotje en daarmee kan je niet nog een week sporten zonder pijn dus breuk lijkt me niet
scheurtje in bot doet tering veel pijn dus denk et nie kneusing kan je tijdje geen last van hebben en weer opspelen als je em perongelijk stoot of em gewoon overbelast maar dat ik wat IK denk naar de dokter gaan als je ergens last van heb moet je altijd doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |