Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Face Tomorrow (NL) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=156003)

Rhinus 11-07-2002 15:33

Face Tomorrow (NL)

Ze staan op Lowlands en ze hebben hun CD in de winkel liggen.

Iemand die de CD al gehoord heeft?

Ik ken maar 1 nummer van ze die ene demoversie. Die is erg leuk. Lijkt de rest daarop?

Wat is trouwens IndiCore?

Thutshui 11-07-2002 15:34

Hele vette shit

(y)

Jerommeke 11-07-2002 15:35

ik denk dat je worth the wait bedoelt :)

dat nr heb ik inderdaad ook gehoord, erg mooi nr

de rest van de nummers van hun viel me eerlijk gezegd een beetje tegen :(

Jerommeke 11-07-2002 15:35

Citaat:

Thutshui schreef:
Hele vette shit

(y)

damn je klikt gewoon net voor mij op dezelfde topics man

mocht maartje weer beginnen enzo...

fucking hero 11-07-2002 15:37

indiecore is toch gewoon hardere indie?? :confused: ze stonden ook op zon emo-verzamel cd..

Danique 11-07-2002 16:02

ik heb de cd. het is erg goede muziek
maar ik ben er niet zo dolenthousiast over zoals velen...
beetje gehyped :confused: want iedereen schijnt ze ge-wel-dig te vinden...
enheb ze 2 keer live gezien, live zijn ze wel goed, beetje schreeuwerig misschien

jnieuwelaar 11-07-2002 16:07

hmm ken de band via via. Ik moest het wel leren kennen van hem.

Wim Wok 11-07-2002 16:15

heb ze live gezien en vond ze eigelijk tamelijk kut

PardonMe 11-07-2002 16:22

jaa daar heb ik wat nummers van ja, leuke muziek vind ik..
Ga ik wel bekijken op Lowlands.. :)
(dan wel geen super-line-up, maar er komt nog genoeg leuks, *voor mij iig*)

cerys 11-07-2002 16:38

ze zijn best wel superkoel

sukKelgirl12 11-07-2002 16:56

Ik heb ook nog maar 1 nummer van ze gehoord, Worth The Wait, en die vind ik echt supercool :) (y)

Cd in de winkel? Binnenkort maar is gaan luisteren dan :)

mixtape 11-07-2002 17:34

Heb ze ergens begin 2001 live gezien, en dat vond ik erg goed.
Ik ga ze denk ik op lowlands ook nog wel ff zien.

Ik wilde de cd kopen, maar die was uitverkocht :eek:

jnieuwelaar 11-07-2002 18:07

ik hoop trouwens dat dit niet het zoveelste rock-hype bandje gaat worden, omdat de band daar zelf niet op zat te wachten.

MetalliCat 11-07-2002 18:24

kheb ze 2x gemist

Rhinus 11-07-2002 18:26

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik hoop trouwens dat dit niet het zoveelste rock-hype bandje gaat worden, omdat de band daar zelf niet op zat te wachten.
Daar kunnen ze zelf voor zorgen he. Samen met de platenbaas dan enzo.

Danique 11-07-2002 18:29

Citaat:

Rhinus schreef:

Daar kunnen ze zelf voor zorgen he. Samen met de platenbaas dan enzo.

tuurlijk niet, jij toured veel als bandje en brengt een cd uit, heel veel mensen pikken het op en prijzen je de hemel in..kan je als bandje verder toch ook niks aan doen?
ja minder touren enzo, maar goed, dat is weer niet leuk want optreden is het leukste van in een bandje zitten lijkt me

Rhinus 11-07-2002 18:33

Citaat:

danique2 schreef:
tuurlijk niet, jij toured veel als bandje en brengt een cd uit, heel veel mensen pikken het op en prijzen je de hemel in..kan je als bandje verder toch ook niks aan doen?
ja minder touren enzo, maar goed, dat is weer niet leuk want optreden is het leukste van in een bandje zitten lijkt me

Geen reclame maken op TV & Radio. Geen clips maken. Dan is 't moeilijk om ge-overhyped te worden denk ik. Toch?

Of minder CD's maken enzo.

Danique 11-07-2002 18:34

Citaat:

Rhinus schreef:

Geen reclame maken op TV & Radio. Geen clips maken. Dan is 't moeilijk om ge-overhyped te worden denk ik. Toch?

Of minder CD's maken enzo.

ze maken geen reclame op tv, hebben wel een clip maar die word geloof ik nooit uitgezonden
en tja, als je als band een clip maakt enzo en reclame maakt op radio ofzo, begin je dan meteen je eigen hype?
over dat minder cd's maken ga ik maar niet beginnen, dat is echt je reinste onzin

Rhinus 11-07-2002 18:37

Citaat:

danique2 schreef:
ze maken geen reclame op tv, hebben wel een clip maar die word geloof ik nooit uitgezonden
en tja, als je als band een clip maakt enzo en reclame maakt op radio ofzo, begin je dan meteen je eigen hype?

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat wanneer je dat NIET doet je geen hype krijgt. Ik kan dat best fout zien hoor.

jnieuwelaar 11-07-2002 19:20

ik heb de clip al gezien volgens mij. Maar het bandje was vorig jaar nog compleet onbekend en is hier door suicidal tendencies op het forum gebracht. Nu kregen ze een deal en vreesden ze dat de band zou bezwijken onder de druk.

MetalliCat 11-07-2002 21:46

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik heb de clip al gezien volgens mij. Maar het bandje was vorig jaar nog compleet onbekend en is hier door suicidal tendencies op het forum gebracht. Nu kregen ze een deal en vreesden ze dat de band zou bezwijken onder de druk.
nee hoor, de gitarist zit hier op het forum.

Danique 11-07-2002 21:56

jah en ik kende ze ook al voordat suicidal tendencies ermee kwam
(stoer :rolleyes: :rolleyes: )

jnieuwelaar 11-07-2002 21:57

Citaat:

danique2 schreef:
jah en ik kende ze ook al voordat suicidal tendencies ermee kwam
(stoer :rolleyes: :rolleyes: )

:D:D

Thutshui 11-07-2002 22:08

Citaat:

MetalliCat schreef:
welke nick dan ?

Danique 11-07-2002 22:11

Citaat:

Thutshui schreef:

welke nick dan ?

SDS

Stevill 11-07-2002 22:26

Citaat:

KoNiJnEnGiF schreef:
Ik heb ook nog maar 1 nummer van ze gehoord, Worth The Wait, en die vind ik echt supercool :) (y)

Cd in de winkel? Binnenkort maar is gaan luisteren dan :)

dude ik zei je toch dat je die mee moest nemen en gewoon fikken

ontop ik heb de cd ook al een tijd goed spul ken ze ook al een hele poos heb ze alleen nog nie live gezien.

puppet on a string is een goed nummer (y)

SDS 12-07-2002 04:02

hehe... ;) die clip is nog steeds niet af trouwens.... maaruh reclame op radio en tv, tja, zal ook niet echt gebeuren... die druk is er niet, we hebben onze cd bij een hardcore label uitgebracht, dat geeft ons bijvoorbeeld de mogelijkheid om ons cdtje voor 10 euro op shows te verkopen en lekker de dingen te doen die wij willen; zo veel spelen als het maar kan en waar en wanneer wij maar willen bijvoorbeeld...

linkjes;

www.facetomorrow.net
www.reflectionsrecords.net

;)

MCH 12-07-2002 04:12

Citaat:

SDS schreef:
hehe... ;) die clip is nog steeds niet af trouwens.... maaruh reclame op radio en tv, tja, zal ook niet echt gebeuren... die druk is er niet, we hebben onze cd bij een hardcore label uitgebracht, dat geeft ons bijvoorbeeld de mogelijkheid om ons cdtje voor 10 euro op shows te verkopen en lekker de dingen te doen die wij willen; zo veel spelen als het maar kan en waar en wanneer wij maar willen bijvoorbeeld...

linkjes;

www.facetomorrow.net
www.reflectionsrecords.net

;)

Reclame :p

MCH 12-07-2002 06:48

Ik zie net dat ze weer naar Groningen komen met nog wat andere bandjes :cool:

SDS 12-07-2002 11:49

hehe, sorry... en t was nog fout ook want het is reflectionsrecords.com ;)

Loco 12-07-2002 12:05

De naam komt me bekend voor. Zijn ze ooit in de flatertheek geweest?

Silent Enigma 12-07-2002 14:01

ze hebben wel altijd coole bandjes in et voorprogramma :cool:

en muziek is wel lekker:)

Silent Enigma 12-07-2002 14:02

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
Ik zie net dat ze weer naar Groningen komen met nog wat andere bandjes :cool:
wanneer?

SDS 12-07-2002 14:07

nee, nooit in de flatertheek geweest... we spelen weer in groningen op zaterdag 21 september in de skatehal!

Silent Enigma 12-07-2002 14:10

Citaat:

SDS schreef:
nee, nooit in de flatertheek geweest... we spelen weer in groningen op zaterdag 21 september in de skatehal!
nou ja "binnenkort":)

hmmm kzal dr wel weer wezen zeker:)

wie nemen jullie mee? (of door wie worden jullie...)

SDS 12-07-2002 14:18

andere bands die spelen zijn jet set ready, proppeler en jimmy barock... maar die ken ik eigenlijk niet zo goed...

Thutshui 12-07-2002 14:20

Citaat:

SDS schreef:
jimmy barock
Is een hele fijne band, toen ik ze drie jaar geleden live zag was het een beetje Nirvana achtig maar niet een kopie van... Ze waren met z'n 3-en en erg goed...

Maarja, een band kan ik drie jaar heel wat veranderen :)

Suicidal Tendency 16-07-2002 15:06

Beetje late reactie, maar Face Tomorrow is echt super cool en hun cd is ook echt super! En het zijn ook nog eens relaxte gasten, dus gewoon een super bandje!!

Dit was de recetie die in de aardschok stond voor de cd For who you are:
Emocore met een randje. Uit Rotterdam. En hoe! Face Tomorrow rockt, gruist, giert, maar weert altijd de regie over de melodie te bewaren. Mede dankzij de prachtige vocalen. Na 'Live the dream' is 'For who you are' het echte werk. Met bands als Thursday, Radiohead, muse, At the drive-in en Far in het achterhoofd leggen de Rotterammers een fundament neer van pure poprockparels en een brute intense kracht die je alleen nog maar tegenkomt bij de oprechte hardcorebands op het discordlabel. Diegene die nog niet weten waar ze Face Tomorrow moeten plaatsen, die nemen de laatste plaat van Arid en spelen die tegelijk af met Sick of it All. Draai en frunnik wat aan de versterker en equalizer en Face Tomorrow in een grove versie is de uitkomst. Wat een wereldstrot, wat een composities, wat een samenspel en vooral wat een prachtige, mooie liedjes met kop, staart, heel veel spanning en een energie waar je het weekend wel mee doorkomt. Briljant en nog eens gewoon van Nederlanse bodem. Punkrock, emo, hardcore, rock en de gevoelige snaar.

Hij heeft een 9,4 gekregen.

Nou dit lijkt me voor de mensen die ze nog niet kennen meer dan goede reden om ze is te gaan beluisteren, live of op cd!

Suicidal Tendency 16-07-2002 15:11

Citaat:

MetalliCat schreef:
Ja daarna, niet dat het er toe doet maarja... die is hier als het goed is gekomen via het zusje van Aart ( de andere gitarist van FT) die weer bij mij in de band zat, het zusje dan. En Aart zit trouwens ook heeeeel soms op het forum onder de naam aarttomorrow en heb Denis hier ook weleens gezien geloof ik, maar Marc komt er het meest...

angela123 16-07-2002 21:14

He beetje laat antwoord, maar ik wilde ff zeggen dat ik Face Tomorrow echt heel cool vind en die nieuwe cd ook. Alleen is de zang zo zacht opgenomen of ligt dat aan mij. De kwaliteit van het geluid is wat minder vind ik. Enne aanstaande vrijdag komt Face Tomorrow in de Gooth in Ridderkerk en dat wordt zeker weten heel cool!! Nou dat was mijn bijdrage... xxx Brigitte

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.