Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Grote penis = pijnlijk? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=156014)

carla-tje 11-07-2002 15:46

Grote penis = pijnlijk?

De penis van m'n vriend is (gelukkig) niet echt heel lang, maar een goede vriendin van me is sinds kort met een jongen die een serieuze... euh... kanjer heeft. Ze is zelf niet groot (1m60 denk ik), en hun seksleven is zoals ze zelf zei "beroerd" hierdoor. Hij past er maar voor de helft in, en stoten kan al helemaal niet - de paar keer dat ze dat hebben geprobeerd bloedde ze behoorlijk. "We zijn niet compatibel met elkaar," zei ze nog. Vrijen word een "opgave", gewoon omdat zijn penis te groot is voor haar lichaam. Met haar vorige vriend zijn er nooit problemen geweest.

Dit heeft me aan het denken gezet. Uiteraard is de vagina elastisch en kan er normaal gezien ook een ietwat groter formaat in. Maar er zijn dus blijkbaar grenzen. Zijn er hier meiden die ook al zo'n "incompatibiliteitsprobleem" hebben gehad?

Rosie 11-07-2002 16:26

Nouja, alleen problemen in het begin als ie erin wil.. dan doet het oprekken beetje pijn das wel vervelend maar verder vind ik het juist beter. Die van mijn vriend is volgens mij ook wel groter als het gemiddelde.. weet natuurlijk niet zeker maar ik l;as dat het hier ongeveer in 18 cm zit en die van me vriend is zeker wel groter dus.. Anyway, verder maakt het volgens mij niet uit..

Rosie

spacegirl 11-07-2002 17:55

mijn vriend die heeft ook een behoorlijk "grote" ik heb er nooit problemen mee gehad, totdat ik geopereerd werdt aan een cyste bij een klier dat je vagina vochtig houdt, dat is nu nog niet helemaal dicht soms heb ik erdoor problemen :( maar dat is dan heel ff en dan is alles normaal, maar soms moeten we ook stoppen omdat t bij mij zeer doet :( maar t gaat wel steeds beter :) mag onderhand ook wel na 5 maanden

GeNeVa 11-07-2002 18:28

Nou gelukkig niet!

Lijkt me niet fijn, als het pijn doet omdat zijn penis "te lang" is.
M'n vriend is ook wel groot geschapen, en af en toe gaat ie wel eens te diep... dan doet het wel pijn... Volgens mij kan je dit makkelijk verhelpen met andere standjes of posities enzo.

jnieuwelaar 11-07-2002 18:33

hmm nee ben blij dat de mijne niet echt te lang is..

Thutshui 11-07-2002 18:36

Volgens mij is het meer probleem alssie te dik is...

Lijkt mij dan, ik bedoel, voor lengte hoeft de vagina niet te rekken...

Toch ?

:D

jnieuwelaar 11-07-2002 18:48

Citaat:

Thutshui schreef:
Volgens mij is het meer probleem alssie te dik is...

Lijkt mij dan, ik bedoel, voor lengte hoeft de vagina niet te rekken...

Toch ?

:D

nou ja op het einde van de vagina zit wel een baarmoeder, maar zo diep ben ik ook nog niet gekomen. Als je de dames hier moet geloven moet je dat ook niet proberen.

spacegirl 11-07-2002 19:02

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

nou ja op het einde van de vagina zit wel een baarmoeder, maar zo diep ben ik ook nog niet gekomen. Als je de dames hier moet geloven moet je dat ook niet proberen.

op zich is dat niet pijnlijk meer erin komen( dus meer de breedte) als ie eenmaal door is is t niet erg, soms als ie verkeerd er tegen aan stoot doet t zeer

sparkling star 11-07-2002 19:31

Mijn vriend is denk ik normaal geschapen, dus ik heb helemaal geen problemen, gelukkig niet :D

sofie3 12-07-2002 06:10

Nou, ik heb 'ns 1 keertje iemand gehad met een vrij lange (twee vuisten konden er om heen). Gelukkig was het een one night stand, want zoiets wil ik NOOIT meer meemaken. Ik ben ook niet echt groot, misschien heeft dat er iets meet te maken, maar het deed in ieder geval zoooo'n pijn dat we zijn moeten stoppen. Blood all over the place (gelukkig was het in ZIJN wagen!).

Ik ben dus heeeeel tevreden met m'n vriendje z'n afmetingen!

Thutshui 12-07-2002 06:59

Citaat:

sofie3 schreef:
Nou, ik heb 'ns 1 keertje iemand gehad met een vrij lange (twee vuisten konden er om heen).
Is dat zo extreem groot dan ? Ik bedoel, meidenvuisten zijn niet zo groot hoor...

)Vampje( 12-07-2002 10:29

Citaat:

Thutshui schreef:

Is dat zo extreem groot dan ? Ik bedoel, meidenvuisten zijn niet zo groot hoor...

Ja, dan heb je toch wel een redelijke worst jah... :eek:

Ik heb zelf trouwens ook altijd pijn als mijn vriend in mij wil komen, en dat is echt niet leuk.

Wezz 12-07-2002 15:36

Laat ik het zo zeggen, kleinere penis is (vaak) beter dan grotere, omdat de meeste meisjes hun g spot net de binnenste schaamlippen hebben. Enkele bij hun baarmoeder, maar das die uitzodering waar jongens/mannen met grote lullenb profijt van hebben. Beste lengte ligt onder het gemiddelde en ligt ongeveer tussen de 11/13 cm. Khoop dat je genoeg weet!

)Vampje( 12-07-2002 17:02

Citaat:

Wezz schreef:
Beste lengte ligt ongeveer tussen de 11/13 cm. Khoop dat je genoeg weet!
:eek: OK, smaken verschillen zullen we maar zeggen...

MissBi@tch 14-07-2002 19:12

Citaat:

Rosie schreef:
Nouja, alleen problemen in het begin als ie erin wil.. dan doet het oprekken beetje pijn das wel vervelend maar verder vind ik het juist beter. Die van mijn vriend is volgens mij ook wel groter als het gemiddelde.. weet natuurlijk niet zeker maar ik l;as dat het hier ongeveer in 18 cm zit en die van me vriend is zeker wel groter dus.. Anyway, verder maakt het volgens mij niet uit..

Rosie

ja psies alleen ff in begin mar als ie er dan eenmaal inzit ist te lekker..

maar ik heb soms wel pijn door zijn grootte maar das vooral als ik ongesteld ben of moet worden dan is alles gevoeliger daarbinnen..

pinokio 14-07-2002 19:22

he gatverdamme.... ranzig ALS JE ONGESTELD BENT.... zou heel mn pikkie onder zitten :p jakkes.

Maar uhm... twee vuisten groot = groot??? :D mmmz.... :D

Freyja 14-07-2002 20:30

Citaat:

Wezz schreef:
Laat ik het zo zeggen, kleinere penis is (vaak) beter dan grotere, omdat de meeste meisjes hun g spot net de binnenste schaamlippen hebben. Enkele bij hun baarmoeder, maar das die uitzodering waar jongens/mannen met grote lullenb profijt van hebben. Beste lengte ligt onder het gemiddelde en ligt ongeveer tussen de 11/13 cm. Khoop dat je genoeg weet!
...o_O Uhm ja, je klinkt alsof je er echt verstand van hebt....

...:rolleyes:

Freyja 14-07-2002 20:30

Citaat:

pinokio schreef:
he gatverdamme.... ranzig ALS JE ONGESTELD BENT.... zou heel mn pikkie onder zitten :p jakkes.

Maar uhm... twee vuisten groot = groot??? :D mmmz.... :D

:rolleyes: En jij bent zeventien? Damn, ik ken smurfen met een normalere reactie dan dat.

DarkCat 14-07-2002 20:32

Mijn vriend en ik zijn net lego.. alles past precies in elkaar :o

Havock 14-07-2002 20:42

2 mogelijkheden:

- doordrukken
- inkorten :evil:

De Ideale Schoonzoon 14-07-2002 22:16

hallo...

hoi

(sorry kon geen interesant antwoord bedenken)

Embraced Pale Death 14-07-2002 22:26

Citaat:

DarkCat schreef:
Mijn vriend en ik zijn net lego.. alles past precies in elkaar :o
soms moet je met lego duwen totdat je vingers bloeden, hoor :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.