![]() |
Mollig? Leuk!
Ik weet niet wat ik hier van moet denken, maar ik vind eigenlijk mollige/dikke meisjes leuk.
Wat vinden jullie hier nou van? |
Merk zelf wel altijd dat mijn molligste vriendinnen wel vaker vriendjes hebben dan de slankere vriendinnen ;) dus ja wel normaal denk ik:P
|
Dat kan. Is maar goed ook, aangezien de halve westerse wereld zo onderhand dik/mollig is. En dat steeds erger wordt.
|
fijn voor je :confused:
oh well het is wel goed om alle anorexiacomplexen te bestrijden waar 1/3 van het vrouwelijk geslacht mee kampt dus. |
Citaat:
|
Jaa, Rubens wordt weer helemaal hip hoor! En suikerziekte, en hartklachten, en gewrichtsklachten, want dat krijg je gratis bijgeleverd bij al dat vet.
|
Kan toch? Ik ken genoeg jongens die daar op vallen of die dat in ieder geval niet minder mooi vinden dan slank. Ken er trouwens wel meer die toch wel op slank vallen, maar ja, mode hè.
Wat ik daar zelf van vind? Eh, leuk voor je en leuk voor de meiden die mollig of dik zijn. Het zal me een zorg wezen, het heeft uberhaupt niets met mij persoonlijk te maken? |
Mollig is wat anders dan megavet. Ik kan me nooit voorstellen dat mensen dikke mensen echt mooi vinden, iig ik ken geen dikke mensen die ik persoonlijk mooi vind. Mja dat is hetzelfde dat ik geen annorexiapatienten ken die mooi zijn.
Persoonlijke smaak dus. |
Citaat:
k zie niet echt een relatie tussen 'al dat vet' en mollige meisjes. |
Leuk voor je (y)
Heb je nog een doel met dit topic, of blijft het hierbij? In het geval van dat laatste voorspel ik een snel slotje. [Edit] Of ben je eigenlijk stiemen een meisje dat eerder geen reclame mocht maken hier, en het nu zo probeert? |
Citaat:
http://members.lycos.nl/mctermiet/gluurbuur1.jpg |
call me ;)
|
Citaat:
|
Ik vind ze onaantrekkelijk.
|
Citaat:
On topic: ik val eerder op het totaal plaatje. Als dat goed is, kan het mollig zijn, of juist niet, das ist mir dann egal.... |
mollige meisjes (y)
en als je een slanke den hebt van 18, wacht dan maar tot ze 25 is :p |
Met mollige meisjes heb ik zelf heel weinig. Echt stevige meisjes vind ik dan over het algemeen wel weer tof :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slanke meisjes (Y)
|
Citaat:
Voor de rest, lol de TS is in to BBW. Straks wordt hij een feeder :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh ja best waarom moet je daar een topic voor openen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slanke dennetjes niet, die blijven zo, want zo is hun lichaamsbouw, maar de mollige dames hebben er aanleg voor en dat kan binnen een jaar of tien een fikse metamorfose opleveren als ze niet op hun lijn letten.
|
Citaat:
|
Dat zeg ik. Je moet wel op je lijn blijven letten.
Helaas doen veel mensen dat niet, die vinden dat hun partner hen met die 10 of 20 of 30 kilo meer maar gewoon moet blijven nemen zoals ze zijn. Want ware schoonheid zit immers van binnen. :rolleyes: |
Citaat:
|
(nou geef ik toe dat ik niet meer zo mager ben als toen we net wat hadden, maar dat is mijn vriend ook niet meer. En het gaat wel om helemaal 10 kilo en ik was toen een anorexia geval en hij was ook een scharminkel, dusseh..)
Het is normaal om na je achttiende 5 tot 10 kilo aan te komen gedurende de rest van je leven, maar meer is echt een kwestie van teveel vreten en teveel op je luie krent zitten. Dat hoef je als partner niet te pikken, nee. |
Citaat:
hahaha ja als dat de grap van de eeuw niet is weet ik t ook niet meer :P in principe heb je altijd zelf de macht over je gewicht/lichaam (uiteraard zijn er uitzonderingen, mensen die een schildklier probleem hebben oid) ik vind het eerlijk gezegd ook haast een misdaad in n relatie om van n mooi atletish lichaam te transformeren tot n uitgezakte zwangere zeekoe, je zal dr tegenaan moeten kijken als vriend(in) zijnde of erger er seks mee moeten hebben :rolleyes: |
Wat een kut topic -_-'
|
Verhouding is het toverwoord.
Maar wat forsere meisjes kunnen wel iets geils hebben :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |