![]() |
Zelfmoord voor de webcam
Lees net iets op MSN Nieuws, een vent die zichzelf van kant heeft gemaakt terwijl mensen toekeken via de webcam :eek:
Schijnbaar was hij niet meer dezelfde na een auto-ongeluk en besloot hij publiek bij zn einde te nemen. Lekker doorgedraaid zeg, hoe egoistisch kun je zijn! :nono: Hij laat ook zn vrouw & 2 kinderen achter. Bron |
LOL :D (y)
|
Citaat:
Hoort dit niet bij nieuws ala tiswah :P |
Zo'n neger op Solomio had dat toch ook al eens een keer gedaan? (y)
|
Doe maar geen uitspraken over zaken waar je niets van weet.
|
Is dat echt dan?
|
Stond al in het tiswah-topic, niet geheel zonder reden overigens.
|
Nou, dat is niet zo netjes van hem.
|
Citaat:
Iemand pleegt zelfmoord en toekijkers hebben een trauma waarschijnlijk en jij zegt lol :rolleyes: :mad: Triest als er zo iets gebeurd. Hoe komt het eigenlijk dat we de laatste tijd meer van zelfmoorden horen. Komt dat door de media of zijn er gewoon meer dan vroeger? |
Citaat:
Sensatiegeilheid = bah. |
Citaat:
Ik ga ervan uit dat het wel echt gebeurd is trouwens, op reply van Juno's post. |
Als iemand besluit om zelfmoord te plegen, doet hij dat niet omdat hij vrolijk rondhuppelt in het leven. Dit is triest.
|
Citaat:
Ik vind mensen die in een westers land zelfmoord plegen nogal triest eerlijk gezegd, je hebt het hier gewoon enorm goed voor mekaar. |
Ik vind het nog heel wat dat hij alleen zichzelf van het leven beroofde, en niet eerst even zijn hele gezin afmaakte. (Om het vervolgens zelf als enige nog te overleven ook)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |