![]() |
Booking.com enzo
Ik heb wat problemen gehad met het reserveren van een vakantiepakket (treinreis naar London + hotel) bij de Eurostar website. Nu had ik de vraag of iemand hier ervaring heeft met een hotel boeken op een website zoals booking.com . Dus niet rechtstreeks met het hotel, maar via zo'n website waarbij je korting kunt krijgen.
|
ja via expedia en hotels.com
geen probleem, je krijgt gewoon per mail je bevestiging... ook wel via de hotline van hotels.com gereserveerd met creditcard en daarna bij aankomst gewoon betaald met cash.. |
Hier ook geen problemen met deze site.
|
Nu ik weer in London werk, ben ik er pas weer achter gekomen hoe veel deze grote jongens op de makrt per boeking pakken...! van die 100 pond die jij hun betaald, betalen zij maar 40 pond aan het hotel bvs...!
Maja das ook weer handel :-) |
Ik 'ken' toevallig de eigenaar/oprichter/weet ik veel wie van booking.com. Volgens mij gaat dat wel goed hoor (hij gaat zelf ook altijd daarmee op vakantie en vrienden van hem ook wel geloof ik). :p
|
Ik heb twee jaar geleden een botel in Praag geboekt via die site. Ging prima.
|
Keer of 4 geboekt via booking.com, ging altijd goed.
Bij hotels.com 1x problemen gehad ivm hotels die al volgeboekt waren en toch boekbaar op de site stonden, daar werd ik een dag later over gebeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |