![]() |
Spiderman part 2
[speciaal voor Marcade]
Okok het is een beetje vroeg. Maar omdat ik zo lyrisch ben over de huidige film en een comicachtergrond heb vind ik het leuk (nostalgie vult mij met warmte :D) om te speculeren wie 'the archnemesis wordt in het vervolg, in Spiderman2? - Dr. Octopus - The Kingpin (deze rol wordt in DareDevil vertolkt door Michael Clarke Duncan) - The Vulture - Sandman - Jack'o Lantern - Michael Morbius - Venom & Carnage - Shocker - Mysterio - Electro - Kraven the Hunter etc. En wie moet deze rol op zich nemen? Doc. Oc. lijkt me goed te doen met Rade Serbedzija (Snatch, Eyes Wide Shut e.d.) als vertolker. |
ik denk dat het venom/carnage wordt, aangezien dat het spectaculairst en mooist te filmen en te maken is.
|
Als je deel 1 gevolgd heb, dan kun je al voorspellen wie naar alle waarschijnlijkheid de volgende vijand word.
Harry Osborn zei dat hij Spiderman zou laten boeten voor wat er gebeurd is, dus zal hij naar alle waarschijnlijkheid denk ik 'Flash' gaan spelen. Groetjes Ben(die spiderman voor de rest een standaard introductiefilm vond en niet echt bijzonder :) |
Hoogstwaarschijnlijk doc oc, gezien hij eigenlijk al in de eerste film had moeten verschijnen.
- - - - SPOILERS Venom/Carnage, zeker weten van niet. De haat van Eddie Brock ten opzichte van Parker moet nog worden opgebouwd en dan ook nog eens de verklaring van waar het symbiot vandaan komt. Op z'n vroegst spider-man 3. Harry Osborne als 'Flash'? Huh? In de comics en tekenfilm neemt hij de rol van GG over van zijn vader en gezien het commercieel niet aantrekkelijk is om 2 dezelfde 'villains' achter elkaar te nemen komt GG ook op z'n vroegst pas in spider-man 3. |
Spidermand
*ROTFLMAO* :D |
Ik zet mijn geld in op Dr.Octopus, Venom & Carnage of Shocker.
Ik denk ook in film twee, twee villains komen. |
Grote kans dat het Doc. Oc wordt, gespeeld door Sam Neill. Verder is geloof ik ook al de Lizard genoemd.
|
Ik zet mijn geld op de nieuwere Goblin ;)
aangezien in dit deel duidelijk word aangegeven dat Harry wraak wil nemen op Spiderman en je in de tekenfilms en strips het vervolg daar al van weet :) |
wat ik niet snap in spiderman 1 is dat hij mary jane afwijst :s ik bedoel ze krijgen normaal toch juist een relatie???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
denk ook Doc Ock
|
hobgoblin
|
Harry, ook in dat goblin pak en zo. *keek altijd de tekenfilm* :o:o
Vond het toch wel een coole film. Standaard, vast wel. Maar toch leuk. Af en toe standaard is niks mis mee, altijd maar die originaliteit word je ook gek van. |
Citaat:
In de film (deel 1) heeft hij haar afgewezen, omdat hij haar niet in gevaar wilde brengen. Toen the green goblin namelijk wist wie Spider-man was en voor wie hij een 'sucker' was (MJ dus), gebruikte hij haar om hem te pakken. (Denk terug aan scene op brug.) En ja, ik heb helaas alle stripboeken... verkocht :|, heb er na afloop best dik spijt van... Ik hoop overigens dat Venom of Carnage in deel 3 komen ofzo, aangezien ik bijna al zeker kan voorspellen dat Hobgoblin in deel 2 zijn verschijning zal doen. Venom is ultiem opzich omdat hij een beetje 'liquide' is; hij kan z'n lichaam 'kneden' tot een wapen, als een bijl etc..., dat is dus ultiem koel betreffend CG, en zal dus harder scoren bij het publiek imho :) Zelfde geldt overigens voor Venom's Muil :) en ik zou ook wel graag willen zien hoe Spider-Man eruit ziet met de simbiot suit. Overigens mis ik in het lijstje potentiele misdadigers ook Dr. Connors als the lizard, die in deel 1 enkel genoemd is. |
Sam Neill (jura park etc) speelt in Spiderman 2 de vilain, alleen weet ik niet geheel zeker meer WIE.
|
Citaat:
Neil Campbell |
Citaat:
|
Citaat:
Over die Hobgoblin-opmerkingen, ik zie geen reden waarom ze hem zouden nemen in de sequal a) Hij lijkt te veel op tweederangse GG, niet commercieel aantrekkelijk. b) Er zijn nog 'oudere' villains die voorrang krijgen. Bijv. vulture die al eerder werd genoemd hier, mysterio of vulture. enz. enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je men. Bakker ziet, kan je dan zeggen dat ie me weer is moet e-mailen? (me@marcade.net). Marcade kent ie niet, maar Mark Koelemij wel nog. Tenminste dat hoop ik. :S |
Citaat:
Bakker roeleert de pan uit, for real, 'k zal het volgend schooljaar direct doorgeven :), staat al in m'n nieuwe agenda genoteerd :) |
On topic houden lulletjes :cool:
|
Citaat:
|
Ten eerste, zouden Marcade en prototype hun gesprek per MSN (adres staat in jullie profiel ;))/ICQ/mail willen vervolgen? Het verstoort de discussie, en ik denk dat anderen niet echt op jullie schoolavonturen zitten te wachten. ;)
Citaat:
http://us.imdb.com/Trivia?0287978 Although the characters Daredevil and Spider-Man coexist in the comics, it was decided that all obvious references to the latter character had to be removed since the licenses were given to separate film companies. This includes the decision that The Kingpin, originally a Spider-Man enemy, would never appear in the Spider-Man film franchise and the character Ben Urich, a reporter who is a colleague and occasional professional partner of Peter Parker in the comics, would not work for the Daily Bugle. Dikke kans dat het Doc Oc wordt, lijkt me. :) Hm, check http://us.imdb.com/Title?0316654 eens, bij plot outline.... ;) |
Ik heb hier nou eentje nog niet gehoord:
The Scorpion Maar een suggestie, :D Maar het meest waarschijnlijk lijkt mij wel the Vulture of the Lizard. Ik zou persoonlijk Judas Priest en co. wel verfilmd willen zien. Of Demogoblin. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eentje van deze zal het denkelijk worden doc ock the lizzard mysterio scorpion |
Citaat:
wie the hell is dat ik denk dat je de hobgoblin bedoelt |
Citaat:
|
Citaat:
zag hem vandaag in de tekenfilm dus |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |