![]() |
stank sperma?
Hoi mensen
ik heb genoeg artikelen gelezen over hoe je de smaak van je sperma kan verbeteren maar hoe zit het met de stank/geur? iemand tips voor mij? |
Misschien je lus beter wassen, denk niet dat je je sperma ruikt :rolleyes:
|
Als je geen infectie aan je penis hebt hoor je sperma echt niet op een afstand van >20 cm te ruiken.
|
nee ik ruik het ook niet op een afstand van 20 cm
maar mn vriendin en ik hadden er laats over, dat elke man zn sperma altijd een stank heeft we vroegen ons af, hoe we die konden reduceren |
Veel fruit eten, niet roken, geen koffie drinken.
Ooit eens gehoord van Hilde van der Ploege, die seksuologe. |
Deo spuiten
|
Een smaakcondoom, dan proef je geen sperma?
Of je smeert er chocopasta op ofzo :D |
parfum
|
stank? :confused:
|
Citaat:
|
Sperma heeft wel een typisch geurtje, maar dat noem ik geen 'stank'.
|
Dat komt door de Axe-generatie. Als het niet naar Axe ruikt dan stinkt het :s
|
Veel ananas eten!
|
Citaat:
En hoe je de smaak kan verbeteren weet ik niet, maar ik heb wel eens gehoord dat roken sperma bitterder maakt en veel fruit juist zoet. Ik geloof er niet zo in - maar als er íets invloed heeft op de smaak, dan eerder roken dan fruit. |
Citaat:
bier daarintegen, fruit en zoete vruchten maken dit allemaal wat 'smakelijker' |
Als je het typische geurtje bedoelt dat sperma bij zich draagt dan is er vrij weinig aan te doen, maar omdat nou stank te noemen is aanstellerij. En als het echt meurt als mest dan zou ik een wasbeurt of een dokter adviseren.
|
Citaat:
lichaamsgeurtjes van anderen zijn nou eenmaal eigenaardig, wen er maar aan. |
tis niet dat het zo erg stinkt ofzo, maar of dr een manier was om die zogenaamde geurtje van je zaad weg te werken
|
zorgen dat je partner alles doorslikt (y)
|
komkommer, selderij en ananas eten helpt als het stinkt
Natuurlijk moet je ook goed wassen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat fruit enzo sperma een zoetere smaak gaf toch ofzo? |
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit met mijn neus boven een kwakje sperma heb gehangen, meestal slik ik het gewoon door... :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |