![]() |
(Naamloos)
Dit is de dag, ik heb gehoopt
Dat deze dag ooit zou komen Jij dicht bij mij, je hoofd op m’n schoot Ik kon hier alleen van dromen Wij bij elkaar Wij voor altijd En wij, Wij moeten niet meer blijven zoeken Twijfel niet meer, ga maar naar mij Voor altijd kan je daar blijven Kom met me mee, dit is je kans Om twijfel te gaan verdrijven Weg uit je hoofd Weg van alles En weg, Weg van de oude gedachten Dit is mijn droom, waarin in blijf Ik kan de droom niet vergeten Twijfel die blijft, Wat zal ik doen Raak ik van die droom bezeten Niet in mijn hoofd Niet in mijn ziel Want dit, Dit is mijn grootste verlangen Maybe weet iemand een mooit titel voor dit gedicht. Ideeën & opmerking zijn altijd welkom. |
Ik heb ff zitten denken voor een titel, maar ik kan niet echt iets bedenken... Misschien kan je een stukje uit je gedicht als titel nemen, of iets uit deze gedachte/droom (wat nog niet beschreven staat). Je gedichten worden beter heb ik het gevoel, niet dat ik veel van je gelezen heb (2 ofzo?). De opbouw en herhaling vind ik goed, en dat doe je ook 'regelmatig'. Verder, tja je zou af en toe iets aan het ritme kunnen doen... :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |