![]() |
Het LAKS wil JOUW klacht hebben!
Het LAKS, het Landelijk Actie Komitee Scholieren, is klachten over het voortgezet onderwijs in Nederland aan het verzamelen, die gebundeld worden aangeboden aan de minister. Ook jou klacht willen we heel graag hebben! Klik even op onderstaande link voor de site en de enquete; alvast bedankt!
Nieuwsbericht Edit: En, ohja. Als je scholieren in je MSNlijst of maillijst hebt: Stuur het door! We hebben jullie nodig! |
Offtopic: Ik wil graag een klacht indienen over Nederlands, ik vind dat er op het examen zou moeten dat 'jou' geen bezittelijk voornaamwoord is. Jouw. Jouwwwww. De w zit links van de e.
Ohja succes verder (y) |
"jou klacht"? Wie is dat? Of bedoelde je jouw klacht?
Sorry, dat kon ik niet laten :p |
^Hahaha, scherp opgemerkt! ;)
|
Nou wacht maar af. Als de eindexamens aan de gang zijn ga ik full-time 24/7 aan de klachtenlijn hangen. Ook al vond ik het examen heel makkelijk. Alles voor de betere norm! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn klacht is dat het te makkelijk is allemaal, en dat er te veel tijd verloren gaat aan onzinwerkstukken en Googelen, in plaats van, ik noem maar iets geks, leren wat een bezittelijk voornaamwoord is. :)
|
Het is niet de bedoeling om hier alle klachten inhoudelijk te bespreken. Je kunt gewoon de enquete invullen.
|
Op verzoek van het LAKS heb ik de link naar de enquete verwijderd. Iedereen ontzettend bedankt voor het invullen! De klachten zijn geanalyseerd en zullen morgen worden aangeboden aan minister Plasterk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |