![]() |
Uitgedroogd
Ik heb vandaag een beetje de uitslag gehoort van een bloedtest die ik afgelopen week heb afgenomen. En daaruit zou zijn gekomen dat ik een uitgedroogt ben... Ik snap dat alleen totaal niet omdat ik zeker 1.5 liter per dag drink minimaal.
Ik merk wel dat nadat ik gedronken heb ik heel snel naar de wc moet. Vrijdag heb ik een afspraak met de arts. Maar is er iemand miss die enig idee heeft waar dit aan zou kunnen liggen? :| :s :| :confused: Ik hou altijd wel van een beetje extra zout en peper op mn eten daar kan het toch niet aan liggen :bloos: :bloos: :confused: :confused: |
Ligt eraan wat je drinkt, lijkt me.
|
Nee van zout hou je vocht vast dus daar zal het niet aan liggen.
Thee en koffie enzo onttrekt vocht aan je lichaam dus dan moet je snel naar de wc. |
Ik zou tot je dat gesprek met die arts hebt al je drinken waar caffeine inzit vervangen voor water en-of kruidenthee en verder even afwachten. Je kunt nooit enorm uitgedroogd zijn want dan hadden ze je wel opgenomen en een infuus gegeven, dus ik zou me niet teveel zorgen maken.
|
^Idd. Ik ben weleens uitgedroogd geweest (amandelen ontstoken) en dan voel je je echt wel heel slecht. Flauwvallen enzo.
Heb je niet toevallig last van diarree gehad? Raak je namelijk ook van uitgedroogd.. |
Nee ik heb geen last gehad van diarree ofzo, Ik drink wel voornamelijk cola light, cola zero & pepsi max.
Maar idd even vrijdag afwachten dan maar :( |
In cola zit caffeine...?
|
je gaat toch niet menen dat je alleen maar cola op een dag drinkt :O
|
Citaat:
dan 2 glazen halfvolle melk per dag ongeveer (0.4/0.5 liter totaal ongeveer dus) en savonds een kommetje volle vla van ongeveer 0.2 liter dus grotendeels cola |
Citaat:
|
Vervang die cola eens voor water, kijken wat er dan gebeurd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |