![]() |
Geen "kleintje" meer?!
Heeft iemand die film met Austin Powers gezien?! Daar kwam dus een penis-verlenger in voor! Hoe werkt zo'n apparaat nou? Werkt zoiets uberhaupt wel?!
http://www.hollywood-costumes.com/au...s/swedish2.jpg Iemand ervaring hiermee?! |
Citaat:
gelukkig niet |
dat ding zuigt de penis vacuum vast en pompt zo al het bloed naar boven, dus dat er meer bloed in zit en hij voller en langer schijnt te worden, en langer stijf geloof ik ook..
of het echt werkt, dont ask me, maar ja, misschien heeft het sommige mannen wel geholpen |
dacht je dat een leuter langer wordt als je met zon pomp te werk gaat? ik dacht trouwens dat het voor mannen is die hun langwerpige edele deel niet omhoog kunnen krijgen.
|
het verhaal van je lijkt me wel te kloppen danique, maar verder geloof ik nooit dat middeltjes als "penis-enlarger pillen" werken.
Eerst de ab-tronic, nu krijg je dit :D |
Het schijnt te werken, maar het is niet goed voor je en kan zelfs pijndoen. Veel mannen krijgen ook bloeduitstortingen op hun penis. (bron: Men's Health)
Wees dus niet zo onzeker over je formaat, ik zou echt niet met zo'n pomp aan de gang gaa nals ik jou was |
Citaat:
Rosi.. het is een meisje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
t lijkt me wel tof om een keertje ervaren te heben(y):D
volgens mij lig je helemaal in een deuk als je ermee aan de slag gaat; even w8en schat: *pomp pomp pomp* zooooooooo, die staat weer voor een klein uurtje |
je bedoelt:
*pomp* *pomp* hey hij doet het... *pomp* *pomp* kut, hij zuigt me lul binnestebuite help, hij scheurt eraf :paniek: |
k geloof er niet echt in...
|
ik heb daar een paar weken terug nog iets van gezien op tv.
da's dus inderdaad een plastieken 'buis' waar de half-stijve-maar-niet-stijf-genoege penis wordt ingebracht. dan doet ge "pomp-pomp-pomp-pomp-pomp-pomp-pomp", het bloed wordt als het ware in de penis gezogen, de penis wordt groot en hard. als de man dat ding dan van zijn penis haalt "schiet" er een elastiek rond de basis van de penis, waardoor het bloed blijft waar het zit en de penis dus groot en stevig blijft. *blue* |
ohhhhhh dus als je je vriendin keihard aan je pielemuiter laat zuigen en er daarna een elastiekje omheen bindt, heb je hetzelfde effect..
Zonde van je geld dus! |
*vind het allemaal niet echt gezond klinken*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is om een erectie te krijgen, en zon ring om je pik stijf te houden is even ok, maar te lang is gewoon ongezond, omdat er geen bloeddoorstroming is.
|
Citaat:
|
klinkt eng : schiet er een elastiekje om zn penis :confused: lijkt me niet lol!
|
austin powers is niet werkelijk hoi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |