![]() |
Website maken met Flash?
Hej hallo, Ik kon bij de tpoics niets vinden dat mij kan helpen vandaar dit nieuwe topic.
Ik wil graag de site van onze band zelf gaan beheren het liefst in Flash maar hoe kom ik aan dat programma? :) Gr Iris |
Kopen natuurlijk. ;)
Waarom zou jet het trouwens in Flash willen doen? Niets is irritanter en minder gebruiksvriendelijk dan websites die compleet met Flash zijn gemaakt :p |
Ik raad je aan om hier eens rond te kijken.
En bij het maken van flash animatities heb je veel geduld voor nodig. (gelukkig zijn er veel handleidingen er voor te vinden) Citaat:
|
Citaat:
Zoek maar eens bij Google. (ik ken iemand die dat doet maar ik en hem hebben samen ruzie en ik wil niet dat hij boos word als ik de link naar zijn site vermeld, ook doe ik dat niet omdat hij gewoon niet aardig is) |
Citaat:
Voeg daar nog eens aan toe dat de meeste mensen geen flash hebben en je bereikt een groot deel van je publiek niet. ;p |
Nou ja, de meeste mensen hebben natuurlijk wel de Flashplayer, dus dat is onzin.
|
"Flash is gewoon kut" is gewoon een veel beter argument.
|
Citaat:
|
Een website in Flash maken is opzich wel te doen, maar je moet vooral rekening houden dat je Flash-bestand niet te groot wordt en de site overzichtelijk blijft. Daarnaast is het ook makkelijker om gewone html-sites te beheren en/of aan te passen dan Flash-sites. ;)
|
Citaat:
mensen die denken dat flash sites leuk en overzichtelijk zijn verdienen een nekschot al zijn flashgames dan weer wel tof :p |
Citaat:
|
swishmax imo, zeer gebruiks vriendelijk
http://www.google.nl/search?hl=nl&cl...ishmax&spell=1 Als je hem moet hebben upload ik wel de 'legale' versie voor je:p |
Conclusie:
Html is dus beter? Ik heb wel eens Html sites gebouwd in CU2 bijvoorbeeld. Waar kan ik alle codes vinden die ik dan moet gebruiken om een html site te bouwen? en ziet het er dan ook zo proffesioneel uit als onze site nu ifamadeband.nl? Waar moet ik die html site in maken? In dreamwaver of nvu? Let me know please:)! Gr Iris |
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder raad ik je aan om de starterspost van [centraal] webdesign door te lezen :) |
THANQ! (y)
Ik ga ermee aan de gang |
Beetje voorbarig om Flash meteen af te wijzen als onoverzichtelijk en kut. Ik ben ook geen fan van trage Flash-sites die barstensvol grafisch geweld zitten, maar een goed doordachte Flash-site kan wel degelijk 'werken' en mooier zijn dan een duffe pagina met tabelletjes en tekst.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |