![]() |
vorige post in dit topic
Hoi,
Soms lees ik een post van iemand die dan zegt 'wat ik in mijn vorige post hier zei klopt niet helemaal want...' of 'ja lees mijn vorige post in dit topic dan' of dat soort dingen. Dan kan je natuurlijk terugbladeren of klikken op 'zoek alle posts van...' en gaan zoeken, en op zich is dat ook de moeite niet, maar het lijkt me toch wel handig als in een post iets klikbaar zou zijn waardoor je naar de vorige post van diezelfde persoon in dat topic gaat. Hoe (on)mogelijk is het om dat in te voeren? :o |
mensen zouden het eigenlijk zelf moeten invoeren, maar dat is te veel werk vind ik zelf. en "zie mijn vorige post" een automatische link maken moet niet zo heel erg moeilijk zijn op zich... maar dan blijven er nog steeds dingen die in andere topics zijn gezegd, of als er nog een post tussen zit en dan werkt het niet meer...
|
als mensen zichzelf (deels) quoten kan je op de quote klikken en terug gaan, verder is het niet echt mogelijk denk ik.
|
En dan dus nog een knopje erbij?
Het is technisch gezien wel mogelijk, maar te veel werk en lang niet altijd handig. |
Ja ik dacht dat er dan misschien iets wat toch al in de post zat, klikbaar gemaakt kon worden :)
|
Nee, dat sowieso niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |