![]() |
Praten
hey,
heeft men dit ook wel eens?: je kent een meisje, die je wel ziet zitten, in het begin allemaal leuk en gezellig, maar na 3 dagen heb je gewoon niets boeiends meer te vertellen en kom je niet verder dan "hey en hoe ist" wat kan je hieraan doen? :p |
Daar is seks voor.
|
Dan klikt het gewoon niet, kan gebeuren. :)
|
Leuke dingen gaan ondernemen waardoor praten op de 2e plaats komt
|
Citaat:
|
Citaat:
als die vibe er niet tussen jullie is, so be it, komt vast wel iemand waarmee je nooit uitgepraat raakt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien heeft diegene toevallig vandaag wel een off-day en dus niet zoveel leuks te vertellen.
En anders klikt het gewoon niet zo goed.. |
Citaat:
|
Ik vind uberhaupt geen jongens leuk waar ik niet mee kan praten. Dan zijn ze hooguit lekker.
|
Citaat:
Maar als je na drie dagen al niets meer te vertellen heb, dan zie ik het somber voor je in :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hetzelfde probleem, je zegt wel ga leuke dinge doen,, maar wat? ik werk de hele dag en zei is bijna et hele weekend bezig..geef a.u.b een paar goeie tips :(
|
Citaat:
Zo te zien moeten jullie 's avonds (doordeweeks) afspreken :) Denk aan uit eten, naar de bioscoop, wat drinken in de kroeg, in het park zitten of picknicken, noem maar op :) |
picknicken en naar de bios..dan voel ik me net zon nicht :|
zei houd ook niet egt van die romantiek shit :P we hebbe allebei wat met motorcross enzo...ik heb 9 jaar op motorcross gezete en zei zit der nu nog op.. als ik nog een motr had zou et veel leuker zijn...als ik 18 wordt ga ik weer een motr kope en heb ik een auto, dan kunne we same weg.. maar dat duurt nog 8 maande....heb je geen goeie tips die wat leuker zijn dan picknicke enzo? thnx |
Citaat:
|
Ik denk dat de klik er dan niet is? onderneem anders iets leuks :)
|
Citaat:
Ga met een motor met zo'n zijspan rijden/crossen, ga samen quad rijden (of hoe zo'n ding ook heten mag), paintballen, lasergamen, klimmen, karten, ga uit naar iets wat je allebei leuk vindt, enzovoorts. Kijk idd ook eens in dat topic. Beetje je eigen creativiteit gebruiken kan geen kwaad (je weet zelf tenslotte beter dan de meeste mensen hier wat je allebei leuk vindt). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |