![]() |
[TK] Boeken
Gerard Reve - De Avonden
W.F. Hermans - Nooit meer slapen Joost Zwagerman - Gimmick! Naima el Bezaz - De weg naar het noorden Herman Koch - Red ons Maria Montanelli Boudewijn Buch - De kleine blonde dood Tessa de Loo - Het rookoffer Elle van Rijn - de tragische geschiedenis van mijn succes Stapel Flairs (20 stuks), gratis op te halen of verzenden kosten koper. Doe maar een bod:) |
Het boek van Allen Carr voor 6 euro inclusief?
(heeft het voor jou geholpen trouwens?) |
Je hebt pm:)
|
In welke staat zijn
Gerard Reve - De Avonden W.F. Hermans - Nooit meer slapen Boudewijn Büch - De kleine blonde dood ? Zijn het gebonden of ongebonden versies (pocketbooks)? |
De boeken zijn in goede staat (ben wel zuinig op mijn spullen)
Gerard Reve - De Avonden = gebonden W.F. Hermans - Nooit meer slapen = gebonden Boudewijn Büch - De kleine blonde dood = ongebonden verzendkosten zullen 6,20 bedragen, aangezien het dikkere boeken zijn. Ophalen in Deventer mag ook. |
Ik ben alleen geïnteresseerd in gebonden versies. Deventer ga ik niet redden, dat is veel te ver weg en veel verzendkosten... hm, hoeveel wil je ervoor hebben (voor De avonden en Nooit meer slapen)?
Edit: exclusief die 6,20 dan. Oh en je zegt doe maar een bod, maar ik heb geen idee wat reeël is. |
Die twee gebonden boeken apart verzenden (is goedkoper) kost 2,20 per boek, dus 4,40.
Doe jij maar een bod inclusief de verzendkosten. |
Hoeveel voor de aanslag?
Ik kan op komen halen. |
Citaat:
|
Het boek van Allen Carr is verkocht:)
|
Gratis Flairs toegevoegd.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |