![]() |
Denk je mee?
Voor een empirisch onderzoek zijn mijn projectgenoten en ik DRINGEND op zoek naar jou en andere mogelijke deelnemers.
Het onderzoek gaat over overheidsteksten, wat misschien niet zo spannend klinkt maar wel iets is waar iedereen mee te maken krijgt en wat voor iedereen belangrijk is. Vandaar dat we willen weten hoe jij erover denkt. Meedoen houdt je hooguit tien minuten bezig, dus vul snel in! http://www.thesistools.com/?qid=27979&ln=ned Alvast bedankt! :) |
Graag gedaan.
|
Done :)
|
Gedaan :)
|
Dank jullie wel! Alle kleine beetjes helpen. :)
|
Ik weet niet of je verschillende teksten hebt, maar misschien is het handig twee teksten over verschillende onderwerpen erin te zetten, of maar één tekst te laten lezen. Nu is het namelijk moeilijk de begrijpelijkheid van de tweede tekst te bepalen. Je weet precies waarover die gaat na het lezen van de eerste tekst.
|
Kruimel, het is júist de bedoeling de teksten op deze manier naast elkaar te zetten. Ik kan er voordat het onderzoek is voltooid niet alteveel over kwijt omdat ik dan de proefpersonen beinvloed, maar op deze manier doe ik alles volgens de regeltjes. Maar bedankt voor het meedenken. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |