![]() |
roddels
heey...
ik moet in het duits voor de klas een progamma presenteren en nou heb ik voor shownews gekozen.... weten jullie nog leuke roddels over sterren die ik kan vertellen of een leuke roddel site??? |
|
TOm Cruise is gay!1q!! :eek:
|
nicole kidman is zwanger
|
henk jan smit is een aardappel
|
Hilbrand Nawijn is een soort meeuw in een pak.
|
Citaat:
|
beatrix is een thug neger.
|
Midas Dekkers is op 22 september 2002 overleden en wordt sindsdien gespeeld door zijn zus in een Dekkerspak.
|
Je moeder is een hoer, was gister op shownieuws.
|
Citaat:
|
Citaat:
in een Dekkerpak? Damn |
Anders wordt ze herkend hè.
|
Jacques D'Ancona heeft Sugarlee Hooper gefist.
|
Citaat:
trws, voor roddels moet je eens kijken op blogs...zoals trent.blogspot.com of dlisted.com :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoelde, in haar poeperd of in haar vagijn?
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Om maar even ontopic te antwoorden, kijk eens op de volgende blogs:
dlisted.com popsugar.com www.idontlikeyouinthatway.com www.hollywoodtuna.com www.justjared.com daar kun je vast wel wat vandaan halen :) |
Maxima's kinderen niet van Willem-Alexander.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet een leuke grap, hij gaat zo: "Azijn in je vagijn is alles behalve fijn. Ronduit onprettig, eigenlijk."
Duuuus. |
Dat is geen leuke grap, maar het is wel leuk dat het woord 'vagijn' erin voorkomt.
|
Als 'ie niet leuk is, waarom moet ik er dan om lachen? :mad:
|
Omdat het woord vagijn erin voorkomt.
En misschien omdat je een vrouw bent en je er dus meer bij kunt voorstellen. |
Dat laatste klopt sowieso niet, in de grap staat toch al dat azijn in je vagijn helemaal niet leuk is.
Het komt vast door de leuke rijm. Ik had de Rijn er ook in moeten verwerken (y) En dat het pijn doet. En iets met wijn en mandarijn en afbetalingstermijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Afijn, zo zei mij de rabbijn.
Dus jij acht God een everzwijn? Heb jij geen weet van de accijns, die geldt voor zulks godslasterij? Welaan, dit is 't termijn; vijfhonderd euro, drie flessen dadelwijn, een geit, een schaap en een dolfijn, wat snoep van de Jamin, een mandarijn, en dan tot slot, een douchegordijn, want die van ons is stuk. En let wel, dit is geen gein! Van godsbewustzijn heb jij wein- ig, de straf is daarvoor 't medicijn, en wel in de vorm van azijn, als was het een fontein gedeponeerd in de vagijn, zodat je, starend naar de Rijn, God terug kunt vinden in de pijn. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alles beter dan voorbips. :( Vagijn klinkt wel plechtig, eigenlijk.
|
Ja, maar voorbips mag er ook zijn. Staat denk ik op twee bij de lijst van gave woorden voor kut.
|
There's a list? Wat voor lijsten heb je nog meer?
|
Citaat:
|
^^^^ Ik vind dat er nu wel plaats mag worden gemaakt voor een halleluja koor :cool:
Citaat:
|
Gast, zowel voorbips als vagijn zijn briljante woorden. Ook in het rijtje: flamoes en mafoef.
Hoe noem jij zo'n ding dan? |
Kerel, Zo'n ding? Wel een beetje respect he. Ik gebruik gewoon de doorgaanse terminologie: doos, musj, vagina, kut :cool:
|
Zo'n beest dan. Jouw woorden zijn overigens ook prima hoor, die gebruik ik in het echte leven ook wel.
|
heel erg bedankt allemaal (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |