![]() |
Nakijken
kunnen jullie kijken of de volgende zinnetjes goed zijn?
ik wil in het frans zeggen: dit artikel was erg moeilijk om te begrijpen - cet article étais trés complique (om) comprendre gok jezelf wel eens - gamble tu... Bookmakers zijn instantie of persoon die het weeden of spelen organiseert en de winnende uitbetaald - Bookmakers est instance ou personne ce payer de gagnant nee, ik houd niet van gokken omdat ik dan me geld verspil - non, je ne pas amais gamblé parce que perde de jeu mon argent voetbal clubs kunnen expres gaan verliezen zodat ze geld krijgen van hun sponsor bijvoorbeeld Bwin - équipe de football perdre délibéré pouvoir, afin que recevoir de argent á (sponsor) par example Bwin |
dit artikel was erg moeilijk om te begrijpen
- cet article était très compliqué à comprendre gok jezelf wel eens - Tu paries jamais de l’argent?? Bookmakers zijn instantie of persoon die het weeden of spelen organiseert en de winnende uitbetaald - Les Bookmakers sont une instance ou des personnes qui organisent les paris ou les jeux et qui payent les gagnants. nee, ik houd niet van gokken omdat ik dan me geld verspil - non, je n’aime pas parier de l’argent parce que c’est gaspiller de l’argent voetbal clubs kunnen expres gaan verliezen zodat ze geld krijgen van hun sponsor bijvoorbeeld Bwin - les équipes de football pourraient perdre délibérément afin de recevoir de l’argent de leur sponsor, par exemple Bwin. |
hartstikke bedankt.
Dit had ik zeker nodig eg bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |