![]() |
Een probeersel - schreeuwend gefluister
Beste mensen,
met enige schroom zet ik op dit forum ik een probeersel neer. het is het eerste stukje poezie van mij. Dus geef tips (en tops ;) ) Ik ben benieuwd! Schreeuwend gefluister Ik kan alleen nog maar fluisteren. Zachtjes schreeuw ik het uit. Het gefluister van mijn woorden, mengen zich in het geraas van de herrie. Mijn fluisteren wordt één met het geraas, het maakt de herrie hard. Niemand kan meer schreeuwen, toch is het een herrie hier door het gefluister dat schreeuwt om geluk. |
Ik vind het weinig origineel. Dit is al zo vaak verteld, uitgebeeld, uitgekauwd.
De hoofdletters en de lay-out storen mij wel. Waarom zinnen halfverwege de regel afbreken? De herhaling van een aantal woorden, zoals 'gefluister' en 'herrie' vind ik ook een beetje iritant. Ik heb verder geen tips om dit gedicht te verbeteren, ik zou als ik jou was deze weggooien en iets nieuws proberen... :o |
Het gefluister
van mijn woorden, mengen zich Het moet 'mengt' zijn, het gefluister is enkelvoud. En verder zie ik er best potentie in, maar het 'schreeuwend fluisteren' is al wel vaker gebruikt. Verder gebruik je veel herhaling en dat maakt het geheel minder spannend, als je iets wil herhalen is het leuker om een synoniem te gebruiken. :) |
the sooooooooooound of silence.
nee, dit is al te vaak gedaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |