![]() |
brief zonder postcode
Ik verwacht een belangrijke brief.
Maar diegene heeft hem naar mij opgestuurd zonder postcode, dus alleen met straatnaam en plaats. Ze zegt het woensdag op de post gedaan te hebben, maar ik heb het nu (vrijdag) nog niet. De post van vandaag is overigens al geweest. Denken jullie dat ik die brief nog kan gaan verwachten? Of dat ie gewoon kwijt geraakt is in de post of iets dergelijks :s ? |
Hij komt uiteindelijk nog wel aan, maar volgens mij kan het wel weken duren. Maar dat weet ik niet zeker.
|
Ik heb 1x een brief zonder postcode verstuurd en die kwam na 11 dagen aan.
|
die beland waarschijnlijk ergens in een hoekje op het postkantoor todat iemand zich erover onfermt.
dit kan enkele dagen duren. |
Kan ik bellen naar de post of heeft dat geen zin? Ik heb het namelijk echt uiterlijk dinsdag of woensdag nodig :s
|
Citaat:
|
Mijn nicht heeft een keer vanuit Spanje een brief gestuurd naar:
Oma <achternaam> Bodegraven The Netherlands Die kwam aan :cool: |
het duurt gewoon langer omdat de post op postcode wordt geselecteerd. maar ik neem aan dat ze hem niet kwijt zijn hoor :)
|
Ik heb toen ik 9 was ooit een brief verstuurd naar
'President Clinton Amerika' die kwam ook aan :cool: |
Hmm ik heb even gebeld en die vrouw zei dat het meestal 2 tot 3 dagen vertraging heeft, dus dat het waarschijnlijk morgen of maandag aankomt. Maargoed zij heeft makkelijk praten, ze zal waarschijnlijk toch alleen maar positief gaan praten over hun bezorging :S
|
Citaat:
Ik hoorde dat als je een enveloppe met alleen 'god' erop post, hij ook ergens aankomt, een of andere instelling in flevoland geloof ik. Maar daar wordt de enveloppe niet geopend. |
Citaat:
|
Wat gebeurt er trouwens wanneer de postcode niet overeenkomt met de straat en plaatsnaam die er op staat? Gaat het dan gewoon naar die postcode en dat huisnummer?
|
Citaat:
|
En daarbij ze zegt dan wel 2/3 dagen maar ze kan geen garantie geven, voor hetzelfde geld duurt het een paar weken zoals hierboven gepost is.
|
Grappig dat tot nu toe alleen maar vrouwen hebben gepost. Horen jullie niet op school te zitten? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar daar zit je niet de hele dag, bij de meeste studies heb je minder dan 20 uur per week college/werkgroep/practicum en de rest is zelfstudie :) En het is prachtig weer joh, als ik nu niet aan een verslag zou moeten werken zou ik zelf buiten gaan spelen :P
|
Hihi, volgend blok heb ik maar 10 uur college ofzo per week. ;) Ah, de goede oude middelbare schooltijd toen je nog vijf dagen per week op school zat en je handtekeningen moest vervalsen om te spijbelen!
|
en hoezo moeten alleen vrouwen naar school? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben erg vroeg uit, helaas. :(
|
omg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leeftijd heb ik weggehaald.
|
Als je rond Sinterklaastijd een brief verstuurd naar "Sinterklaas" komt hij ook ergens aan, en vrijwilligers sturen dan nog een briefje terug ook ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat als je nou alles verkeerd doet? Niet overeenstemmende naam, adres, postcode, plaats? :D
|
Citaat:
Grappig dat tot nu toe alleen maar vrouwen hebben gepost. Horen jullie niet op school te zitten? :) |
Citaat:
Mn vader heeft ook eens een brief vanuit engeland opgestuurd: fam.. Naast de bakker, ... (plaatsnaam) The Netherlands :cool: |
Citaat:
met een postcode en in bergen op zoom en straatnaam in breda (huisnummer was het zelfde) die kwam bij andere mensen in de goede straat in bergenopzoom aan |
Citaat:
|
Citaat:
oh, mijn brief zonder postcode kwam maar een dag te laat aan. Maar misschien zoeken ze dat een keer per week uit ofzo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Au, mijn naam. :(
|
Ach, wie gelooft jóu nou? Ik zal gewoon zeggen dat ik 20 ben ofzo.
|
Dan zal ik linken naar dit topic. :) (y)
|
Citaat:
|
Je bent zelf geen priemgetal.
|
Daar komt nog bij dat 14-jarigen een slechte reputatie hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |