![]() |
~Dromen van een wereld~
Op reis door een wereld
veel bagage op mijn rug Zwaarbeladen wandel ik voor het donker niet terug Zie de glittering van druppels vallend op mijn wang En de stralen van de zomer stellen kou in het gedrang In de lieve groene bossen waar de vlinder vrolijk doet wil ik dromen van een wereld die ik nooit echt heb ontmoet |
heel mooi! (y) Vooral erg mooi ritme, van de gedachte erbij denk ik mij een voorstelling te kunnen maken :)
Entheos |
Het ritme en al is goed, maar ik mis enigzins opbouw :o
En waar de vlinder vrolijk doet vind ik een beetje onsamenhangend met de rest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zit goed lopend ritme in, ga zo door !!! lees graag gedichten van je, erg mooi gedaan :)
knufffiej meis.. :) |
Ja, erg leuk. (y)
En 'waar de vlinder vrolijk doet', ik kan ook niet echt iets bedenken daarop. :confused: 'voor het donker niet terug'. Erg goed! |
Het ritme vind ik schitterend, heel melodieus en vloeiend. Als ik het hardop lees, word het helemaal een prachtgedicht.
|
Damn... in vorm? Heerlijk gevoel geeft het, dromerig, een prachtig beeld... ik zie het zo voor me... heerlijk :)
|
aaaa erg mooi meis!!!, wauwie.....gaat goed met het gedichten maken!!!!>>>net zoals de rest al zegt: ritme goed, leest heel fijn weg en heel mooi verwoord>>>ga zo door (y)
Liefs, Mariamne offtopic: hoestienumetjou? |
Citaat:
|
Ik vind het geen must het te veranderen, ik geef slechts mijn mening en de rest is je eigen inbreng :-)
ps. forumbazen off-topic :eek: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |