![]() |
Waar kijk jij naar uit?
Meeting zo strakjes. :cool:
|
het feestje van vanavond en jarig zijn
|
In 28 april, met mijn moeder naar griekenland. Naar het moment waarop mijn kamer bij mijn vader af is, naar 17 mei omdat ik dan met een vriendin naar The Fray ga in paradiso en naar 28 mei want PINKPOP!:D
|
naar het volgende feest met "de dudes"(Y) :cool:
|
Naar het einde van dit schooljaar. En nog een hoop dingen. Maar dit zal echt opluchten, als t voorbij is.
|
Haar.
|
bankhangen met vrienden vanavond (y)
|
Het moment dat ik klaar ben met mijn allerlaatste examen.
|
Citaat:
|
zomervakantie :)
|
Over 2 weken, dan mag ik weer weg. :bloos:
En in 8 juni, dan ga ik naar de Rolling Stones. :D :cool: |
Citaat:
ot: Ik kijk uit naar vanavond :cool: Party met mn team. We beginnen 's avonds en de volgende ochtend hebben we een wedstrijd :D |
Naar morgen. :o
|
NK morgen! (y)
En de test voor m'n bruine band, maar dat is pas over 2 maanden oh... en m'n verjaardag natuurlijk! (over minder dan 2 weken!) |
Dance valley. :p
|
Morgenmiddag in Kaapstad aan komen en over bijna drie maanden naar huis vliegen :o
|
Uiteten + feestje vanavond :)
|
Vanavond naar The Beatles in concert..
|
Moorrgggeen!! :bloos:
|
Mijn verjaardag 27 april, geboorte van mijn nichtje zo rond eind mei/begin juni, de zomer, oplevering van ons huis (voorjaar 2008 pas, als het meezit :| ), en nog veel meer.
|
Vanavond nacht vd poëzie. :)
|
oké vanavond natuurlijk!
17 april, 30 april-->mijn verjaardag, 1 juni--> laatste examen 24 juni -->rhcp :O 1 juli -->vakantie |
Niks, eigenlijk :p
|
Uitgaan!
|
Mijn feest van vanavond :D (ik kijk vooral uit naar het spijkerpoepen in bierflesjes en het spelen van twister :o)
|
Citaat:
Ik ben een grote twisterfan, ik kijk uit naar de eerst volgende keer dat ik twister speel |
Morgen ga ik naar Groningen met een paar vriendinnen om te stad-ten. :)
|
Het moment dat m'n examen Psychologie achter de rug is. Ik word nog gek. :s
En meer positief: 16 juni: Boudewijn de Groot in concert in Eindhoven! :cool: |
Ik kijk ernaar uit om weer te beginnen met studeren :)
|
Citaat:
|
Naar de zomer... Om precies te zijn naar de periode vanaf het laatste weekend van juni tot 31 augustus.
En ik kijk ook enorm uit naar het moment dat ik m'n pupje krijg, maar waarschijnlijk valt dat in de bovenstaande periode. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist dat het ooit nog tegen me zou gaan werken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het belangrijkste familielid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Foto's, aub.
|
Citaat:
|
Citaat:
+ diploma uitreiking, hopelijk in september |
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik kijk uit naar Halo 3 :) |
De nieuwe sopranos aflevering, screener is 30 minuten geleden gelekt op het internet dus gelijk nu even kijken :p (y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Een dagje relaxen morgen, een goede vriend die komt eten maandag, weekendje naar de Ardennen met vrienden eind april, Interrail naar Frankrijk met vrienden van de zomer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Guus Meeuwis treedt dan op in het Philips Stadion :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |