![]() |
Neus gebroken
Mijn neus was gebroken en die is gisteren rechtgezet. (auw!!!!)
Ik heb er nu zo'n kapje op gekregen, maar weet iemand hoe lang dat er ongeveer op moet blijven??? (ik kan door mn neus ademen en ik heb geen blauwe ogen oid) |
Hebben ze dat niet verteld? Ook vreemd... Een vriend van mij heeft ooit zijn neus gebroken, en dat kapje moest er in ieder geval 2 weken opblijven (de hele 5e-klas-Rome-reis :D)
|
Heb je geen vervolg afspraak moeten maken?
|
Ik zou je huisarts maar even bellen voordat je dingen doet die niet zo goed zijn.
|
Een vriend van me had twee maanden geleden ook z'n neus gebroken. Bij hem mocht het er na een week al af, maar als ik jou was zou ik iemand vragen die er verstand van heeft :)
|
Citaat:
Ik wil wel een handje helpen hoor! ;) |
Citaat:
|
Mocht je dat intussen nog niet gedaan hebben: bel de arts die je neus heeft rechtgezet even op om het te vragen. Bij voorkeur tijdens het telefonisch spreekuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie geld wil besparen... :p |
Ik heb ooit mn neus recht laten zetten dmv een operatie. Toen moest ik ook een kapje op, maar niet langer dan een week of 2. Ben ondertussen ook gewoon met dat kapje naar het winkelcentrum geweest enzo :D
En ik zou weinig balsporten doen in de komende maanden want hij kan snel weer scheef staan door een harde klap of verkeerde bal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |