![]() |
uitslapen
Ik ben altijd heel vroeg wakker, het maakt niet uit of ik nu om 10 uur of om half 3 snachts naar bed ga..
Nu las ik laatst op internet dat dit veel voorkomt bij mensen met een eetstoornis? Hoe kan dat? |
Heb jij gewoon een gezond gewicht? Of iets met een eetstoornis? Zonee, dan zal het daar wel niet aan liggen denk ik. Heb je het gevoel als je gaat slapen dat je echt moe bent? Misschien ben je niet zo snel uitgeput en heb je niet zo snel slaap nodig.
|
Ik heb dat ook hoor... (edit: dat altijd vroeg waker worden dus... niet de eetstoornis)Ik weet niet waarom dat met een eetstoornis te maken zou hebben... misschien omdat die mensen altijd van hun lichaam het signaal krijgen dat ze moeten eten ofzo? :confused:
|
Ik heb een eetstoornis (wel al aan het herstellen). Had ik er even bij moeten zetten :o
Mijn gewicht is nog niet helemaal gezond.. Ik vroeg me dus of hoe dat er iets mee te maken kan hebben. |
Citaat:
Trouwens ik ga pas slapen tegen 4/5 uur s'morgens, en wordt ook vaak vroeg wakker (maar blijf toch gewoon lekker liggen) ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |