![]() |
Omerta
http://www.barafranca.nl
Speelt er iemand deze game? Het is browser based en online multiplayer. Een soort maffia game. In het begin is het saai (omdat je dan geen fuck kunt doen) maar naar mate je langer speelt wordt het leuker en krijg je meerdere opties om geld te verdienen. Uiteindelijk kun je andere spelers killen (wat volgens mij het leukste deel is). Ook ben ik opnieuw bloedig vermoord en ben nu overnieuw begonnen Zijn er menschen die het spelen? En mag ik dan in je clan/familie? |
Nee, later wordt het niet leuker, later wordt je namelijk steevast geconfronteerd met mafkezen die zich rukken op het killen van andere spelers, die je character doodschieten, waarna je helemaal overnieuw kan beginnen.
Nu is dat in RPG land niks vreemds, maar ik ben gestopt toen ik hatemail kreeg en via MSN werd lastig gevallen door koters die al dan niet succesvol mijn character zo nodig kapot moesten hebben. |
:s :| ook hackers?
|
dude... the game sux... speel niet zulk soort spelle man.. kan je net zo goed aan runescape beginne :rolleyes:
|
maar het heeft wel wat :p
|
kutspel, kuttopic.
dood aan die spellen, daar zijn er 30847329087 van. |
Citaat:
|
dit is teminste niet een game waar je meteen verslaafd aan word en altijd wilt spelen, zoals wow, waar ik niemand over hoor klagen
|
.nl is echt te pauper, daar zitten echt alleen maar mongolen...
ok er spelen ook alleen idioten op .com maar die kunnen tenminste meerdere talen dus hun zwakzinnigheid is nog een beetje ok |
Citaat:
|
Speel dan Travian ofzo... :rolleyes: :D :cool: (y) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://crime-age.com/
bijvoorbeeld. en natuurlijk de 400000 anderen die wegens te weinig belangstelling allang gesloten zijn. |
heb het een paar jaar geleden eens een maandje gespeelt als ik me verveelde op school. het ging best goed, totdat ze het briljante idee kregen om het spel te resetten en iedereen dus overnieuw kon beginnen. ik denk dat de lol er na een maandje ook wel af is.
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!''
ik ben gekilled!!!! neeeeeeeeeeeeeeee klote game, jullie hadden gelijk :( :( :( :( damn |
rright.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mafialife.com :cool:
|
Citaat:
|
nee?
nog 9 dagen in de ronde, dit is de 2e ronde die ik nu mee speel, ben nog niet doodgegaan eigenlijk, ook nog nooit betaald voor zo'n token trouwens ;) |
Citaat:
www.tribalwars.nl |
Ik vond het op travian.nl maar niet veel soeps hoor. Ik was daar gewoon veel te sterk in mijn buurt en dat dan nog als galliėr. Dan is er op de com en uk server wel wat meer uitdaging.
|
Citaat:
Edit: lol, zie je wel dat t een kutspel is. ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |