![]() |
1 april!
Hoe heb jij je medemens vandaag in de maling genomen? :)
Ik heb nog niets gedaan want het is pas een minuut 1 april. Verder ga ik waarschijnlijk ook weinig doen, tenzij iemand de strijd aan wil gaan. |
inbreken bij leraar, traditie :o
maar we doen het dit jaar waarschijnlijk 11 april of 1 mei of 11 mei :o :bloos: |
haaah
je veter zit los whahahahahahaha *wat een humor* |
Ik heb enkele mensen om het leven gebracht.
|
Citaat:
|
Ik zei een uur geleden tegen een meisje dat er snot aan haar neus hing.
Komen er 3 marokkanen boos op me af. ZE HEEFT AL VRIENT! Ik bedoelde er niks mee hoor :| |
Citaat:
|
pssst..., je veter zit los en je huis staat in brand.
|
Ik heb het niet zelf gedaan, maar alle namen van de games van Xfire (soort MSN, maar dan voor in games zeg maar, met ook veel extra functies) zijn veranderd. Volgens mijn profiel heb ik nu onder andere 1086 uur 3D Pickup Sticks gespeeld, maar dat moet gewoon Call of Duty 2 zijn. :D
|
Citaat:
:D |
geen grapjes van fb`s dit jaar ? :o
|
kikker in je bil!
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik herinner me dat er ook ooit eens iets met je post gebeurde. Dat er ipv 'lid' iets anders kwam te staan. Maar dat kan eigenlijk net zo goed met pasen zijn geweest :o dit is wat ik weet iig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop echt dat ze dit jaar ook iets doen :cool: *wacht op forumbazengrap* |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan moet er wel een komen... |
Citaat:
OT:Ik zei tegen mn moeder vandaag dat er iemaand aan de deur was :p |
Ook dit heb ik niet zelf gedaan, maar Google is nu ook actief op het gebied van internetproviders; ze hebben de zogenaamde Toilet Internet Service Provider opgericht. Zie hier en hier. Het is dus de bedoeling dat mensen hun internetkabel via de wc doorspoelen. :D
Ook Gmail Paper vind ik wel een goede, je kunt al je mailtjes van Gmail uit laten printen en thuis laten bezorgen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wij zitten hier met zijn allen te wachten op de grap van de forumbazen
wat een grap :S |
Citaat:
en dat als jij het forum bezoekt, dat er dan staat '1 april HAHAHAHAHAHA' :) |
Citaat:
|
Citaat:
hinnik hinnik hinnik |
Citaat:
|
vandaag op de kermis in Velp, heel erg, komt er zó'n kleine jongen naar me toe: Je veters zitten los. Dus ik heel droog: Schat ik heb open hakschoenen aan... die blik op zijn gezicht. Mooi!
|
Nee, niets. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan 1 april, ik trap overal in :o
|
Ik heb gister wel gezegd toen Sylphs veter los zat, en vandaag niet. Telt dat ook? ;x
Nee, ik doe niet echt aan aprilgrappen. Wel een kutgrap van een ander. :p |
Citaat:
|
OMG : :D :D D (y)
Citaat:
|
Niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg. :D
|
Citaat:
|
gereageerd :D
|
Citaat:
|
ging met de trein,zei tegen me vader dat er geen treinen rond r'dam reden en hij dacht dat het een 1-april grap was,maar het was echt waar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |