![]() |
Enquete Doven
Omdat onze docent er nogal laat mee kwam dat we morgen een presentie moeten geven naar aanleiding van een gehouden enquete en ik dus nog maar weinig tijd heb, vraag ik om jullie hulp.
Zouden jullie de enquete willen invullen, gewoon door met 'ja' danwel met 'nee' te antwoorden. Motivatie/uitleg is niet nodig. Alvast bedankt! Vraag 1: Kunnen dove mensen autorijden? Vraag 2: Kunnen dove mensen praten? Vraag 3: Zijn horende mensen slimmer dan dove mensen? Vraag 4: Is gebarentaal een echte taal? Vraag 5: Krijgen dove mensen altijd dove kinderen? |
Vraag 1: Kunnen dove mensen autorijden?
Vraag 2: Kunnen dove mensen praten? Vraag 3: Zijn horende mensen slimmer dan dove mensen? Vraag 4: Is gebarentaal een echte taal? Vraag 5: Krijgen dove mensen altijd dove kinderen? 1) ja 2) ja 3) ... nee 4) mmm, definieer taal. Het communiceert, dus doe maar ja 5) nee |
1) Ja
2) Ja 3) Nee 4) Ik zou zeggen van niet, maar zoals ecnelis zegt, wat versta je onder taal? 5) Nee |
Vraag 2: Kunnen dove mensen praten? Vraag 3: Zijn horende mensen slimmer dan dove mensen? Vraag 4: Is gebarentaal een echte taal? Vraag 5: Krijgen dove mensen altijd dove kinderen? 1: ja 2: ja 3: nee 4: ja (rare formulering) 5: nee |
Citaat:
|
Vraag 2: Kunnen dove mensen praten? Vraag 3: Zijn horende mensen slimmer dan dove mensen? Vraag 4: Is gebarentaal een echte taal? Vraag 5: Krijgen dove mensen altijd dove kinderen? 1: Ja 2: Ja 3: even slim 4: Ja 5: nee |
beetje laat, maar toch
1. ja 2. ja (soms minder goed, soms amper) 3. nee 4. ja 5. nee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |