![]() |
Succes iedereen
(y)
|
:bloos:
|
dankjewel lucky!
|
ja succes mensen!
(ik hoef zelf geen examen te doen maar het lijkt me heel spannend) |
Ik wil hier ook een post hebben.
Dus. Succes! |
Hoihoi, we hebben een eigen forum. :cool:
|
Joepiejoepiejeej! Succes iedereen!
|
Hoera, nu is dit subforum ook voor mij
:o |
Yeah! We mogen weer. :bloos: :bloos:
|
ook ik moet er dit jaar aan geloven. HEEL VEEL succes iedereen. :)
|
ja succes iedereen :o
|
Jap succes iedereen :) (y)
|
Citaat:
|
Succes examenpatiëntjes.
|
Eindelijk mag ik een keer meepraten. En tegelijk vind ik het doodseng dat de examens eraan komen. Maarja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel plezier dus! |
Succes iedereen.
|
Ik mag nog een jaartje rustig aan doen, hoef volgend jaar pas.
Maar iedereen: heel veel succes! :) |
Heel veel succes, kleine eindexamenleerlinkjes. ;) ;)
|
Iedereen en vooral mezelf, veel succes!
|
:) (y)
|
Succes iedereen, laat je niet opnaaien, dan gaat het goed.
Eigenlijk zou ik zowat mijn HAVO examen overnieuw willen doen, gewoon voor de examensfeer. :o |
Succes iedereen (ook met de laatste tentamenweken..)
|
Citaat:
|
Succes!
Nog even. :( |
Citaat:
|
Bedankt hè.
|
Bíjna écht in de examentijd. Volgende week begint het. Nu nog even de laatste schoolexamens en dan een mega klein rooster met maar 18 uur in de week :p En dan maar voorbereiden! Heb zin in de examens, is dat gek? Ik vind het niet 'enger' dan deze schoolexamens, want ik heb nu allerlei mondelingen enzo en dat vind ik echt verschrikkelijk... Morgen mondeling Frans :( Even doorbijten!
Succes iedereen (y) |
pff door al deze topics word ik pas echt zenuwachtig en voel ik me schuldig dat ik niet met mijn neus in de boeken zit ;)
|
Citaat:
Het is net als met toetsen, gewoon even goed leren voordat je de toets hebt en dan haal je het (meestal) wel. |
ja maar het is zooooo veeeel :( :( :(
|
Citaat:
|
Veel succes iedereen, liever suczeven natuurlijk :P (Y)
|
Succes allemaal! Het valt allemaal best mee! :)
|
Whaha, ik zal het nodig hebben :D.
Ach, 't valt allemaal best mee :). |
Citaat:
succes iedereen. (Y) |
Thanks! =D Jullie ook allemaal succes (die examen gaan doen!) het gaat ons lukken! ;)
|
Bedankt LL! :o
|
Eej thanks allemaal :) iedereen succes. remember: alles komt goed. *zegt het nog heel vaak tegen zichzelf :p *
|
Succes allemaal, geniet er maar van! <3
En allemaal dat papiertje op zak hebben in Juni/Juli hé? |
lekker belangrijk ik slaag toch wel met of zonder dat extra succes
|
Citaat:
|
succes iedereen,,, met een beetje doorzettingsvermogen moet t lukken ;)
oh en onthoudt... dien een klacht in, ook al heb je het goed gemaakt... ze verhogen misschien de norm als er veel mensen zijn die klagen ;) |
Heel veel succes allemaal :)
@ woef: misschien is het een idee om eens de betekenis van het woord 'succes' op te zoeken, want géén succes hebben en tóch slagen lukt alleen als het je bedoeling was om te zakken. |
Succes allemaal hoe standaard het ook mag zijn.
Wees zenuwachtig, doe gestresst, timmer je beste vijand in elkaar, vreet je wanstaltige buik rond met vlees (en versterk daarmee de verhamburgerisering van de wereld; en je pest Marianne Thieme ermee :) ), luister 24 uur per dag keiharde muziek óf doe gewoon wat je hart je ingeeft... Het maakt allemaal niet uit (natuurlijk niet de context rukken :) ), zolang je maar vertrouwen hebt in jezelf en je komende prestaties en onthoudt: ''Meer dan je best kan je niet doen'' Zakken is immers geen schande.... (tenzij je er geen hol voor hebt gedaan) |
Citaat:
|
Heel veel succes iedereen (y)
|
Succes iedereen morgen! (y)
|
Citaat:
Leuk, jarig zijn met de examens? ;) Anyway, veel succes allemaal. Wordt vast leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |