![]() |
Ik heb et al gedaan
Ik heb vorig jaar op vmbo examen gedaan
Ik ben makkelijk geslaagd en doe nu havo Voor iedereen die nu examen moet gaan doen Sterkte met de examens Maar ook voor de weken erna voor het wachten of je weet of je geslaagd bent |
Nederlands was vast niet je sterkste vak. :)
|
Citaat:
|
dankje wel:)
maar volgens mij zijn examens juist wel leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was echt zo ontzettend makkelijk en Economie en Geschiedenis zat ik gewoon met een lach te maken:) |
Ik doe binnenkort examens :D.
Ik heb er al zin in, want ik zit in de examencommissie (ik regel dingen met het eindfeest en de examenstunt). |
Citaat:
maar ik vind het tijdrovend en iritant. |
Citaat:
|
hey,
ik wil volgend jaar ook havo gaan doen, de decaan zegt dat het een te grote stap is... vind jij het een groot verschil? |
Citaat:
:| Ik wil geen MBO doen, ik doe ook geen VMBO-tl ik doe KGT-(kader gemengd theoretisch) dus ik heb een aantal scholen gebeld. En die zeiden dat ik met m'n cijferlijst langs moet komen. Ik ben echt keizenuwachtig. |
Citaat:
Thanks FerryWoman! |
Citaat:
|
idd je hebt zo veel gemist van de havo vakken dat je dat nooit meer in kan halen.
|
Citaat:
En de overstap is wel groot hoorde ik maar TL-leerlingen die naar HAVO gaan hebben niet echt veel moeite met de HAVO. Nu doe ik geen TL (ik heb maar een vak minder dan een TL-leerling). En mijn decaan zegt dat onze lesstof niet veel verschilt als dat van TL, alleen bij TL-leerlingen is het tempo iets hoger. *Offence |
Citaat:
|
Citaat:
En wat betreft het verschil enzo. dat hangt ook denk ik van de school zelf af :P |
Citaat:
In het begin is het wel zwaar Maar als je goed en makkelijk mee kon op vmbo dan gaat Havo ook wel. Je moet wel doorzetten begin is zwaar maar lukt wel hoor gewoon door zetten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je je tentames met voldoendes hebt afgerond is het no problemos.
eitje! geniet van jullie lange vakantie!! |
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar ook eindexamen gedaan op vmbo kaderberoepsgericht. Was met vlag en wimpel geslaagd! ;)
Geniet allemaal van deze periode, want meestal maak je een eindexamenperiode van de middelbare school maar één of twéé keer mee. Nu lijkt het een vreselijke periode, maar als je er naderhand op terugkijkt dan vind je het meestal toch wel leuk. (: Iedereen succes hé, en zolang je alles voldoende staat, sowiso hoger dan een 6 of 6,5 (en een enkel 5 of 5,5je hoeft ook geen ramp te zijn) en ernaast nog voldoende bij leert, dan hoef je écht niet te gaan stressen! ;) Ik weet het, niet-stressen is makkelijker gezegd dan gedaan! |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
fromBalkan...
Heb je al het gesprek gevoerd...ik zit ook met hetzelfde probleem als jij. Zelf moet ik ook nog wat scholen bezoeken om het even te bespreken over havo want dat wil ik ook zo graag doen.. Mijn tentamens zijn wel goed gemaakt...ik Haal 8 en 9ens.. Dus ik hoop dat ze iets moois zullen zeggen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Ik heb 2 jaar geleden ook vmbo-t examen gedaan, was voor mij echt makkelijk :eek: . Heb eigenlijk nergens voor geleerd en had bij alle examens 7 of hoger.
Nu doe ik Havo examen en dat is toch wel een heel stuk moeilijker :| Maar iedereen heel veel succes!! |
4 jaar geleden deed ik ook vmbo-t examen en idd..de overgang van vmbo-t naar havo is zwaarder als havo naar vwo.
genoeg ervaring, maar zo heb je wel alle stof gehad die opbouwend is |
Ik ben vorrig jaar geslaag met vmbo-T en het was makkelijk dat examen..zelfs de stomste uit de klas heb het dik gehaald dus jullie hove nergens bang voor te zijn.. Veel succes iedereen (y)
|
Hey, voor de mensen hier die naar de HAVO willen.
Er zit een jongen bij mij in de klas, VWO dus, die is begonnen op het VMBO. Dat is natuurlijk ontzettend knap en lang niet iedereen kan dat, maar even om aan te geven dat het wel mogelijk is. Dus gewoon proberen. (y) |
Ik heb geen idee hoe groot het verschil tussen vmbo en havo is, maar als je het echt heel graag wilt en hard je best doet dan moet het lukken!
|
Citaat:
|
Ik vind dat alles kan je moet het ECHT willen en er alles voor doen ! (y) (y)
|
Citaat:
Mijn mentor (wat een gore leugenaar) zei een paar weken geleden dat hij een positief mailtje zou sturen naar een havo-school en ik ging gisteren naar hem toe, en die leugenaar zei dat hij mij bestempeld heeft als twijfelgeval :( |
mag ik vragen waar jullie het over hebben?
Over de doorstroming van vmbo T naar havo of naar vwo? |
Citaat:
Welk niveau?? :D :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |