![]() |
Wat was jouw omg-moment vandaag?
Omdat deze twee keer mag :o
Deze post: Citaat:
En omg, ik ben wel heel erg moe eigenlijk. |
Citaat:
|
omg, ik heb de afgelopen twee weken bijna net zoveel pm's gehad als in de 5 jaar daarvoor :o
|
ja, dat nk was toch wel een omg momentje :cool:
|
OMG waaarroommmmmm sms'en ze nou niet terug!
|
omg m'n broer heeft een vriendin
|
Citaat:
OMG ik ga het examen van dinsdag ZO niet halen. :s |
Citaat:
Omg, vervelend zusje (N) |
omg ik heb ik mijn 'vakantie' week toch nog een tentamen! :(
|
omg waarom laat ik een volle pot duo penotti kapotvallen
en omg hoe ga ik dit opruimen :s |
Omg ik loop krom~!
|
Citaat:
|
We waren in Groningen en een vriendin eet patatje met in een puntzak vervolgens zitten al haar vingers onder de mayo. Schaamde me dood. omg :o
|
omg confessies :o
|
Dat sterrenmeisje is gekrompen tot kittelaar om 14-jarigen te kunnen bevredigen. :D
|
Citaat:
|
en dit
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;) :p
|
Citaat:
|
OMG dit weet ik!
|
OMG, hoor ik een kinderstem "hallo" roepen. Kijk ik naar boven, staat er een halfnaakt meisje naar me te zwaaien. :(
|
Citaat:
Ik heb nog even geen omg moment vandaag :o |
Citaat:
|
omg het proefwerk Engels gaat niet door:eek: (y)
|
Niet echt omg, maar wel grappig
Annemieke Van Wikipedia Ga naar: navigatie, zoek Annemieke is een meisjesnaam die bestaat uit twee namen, namelijk Anne en Mieke. Annemieke kan ook als Anne Mieke geschreven worden, dan zijn het twee losse namen. Roepnamen kunnen zijn: Miek, Mieke, Mieka, Miekje, Anne, An, Anna en Annie. -- Ann blijkbaar niet haha. Mijn biologieleraar noemt me altijd Miek, en een moeder van een vriendin noemt me altijd Annie |
Nu net;
OMG ik heb de hele dag nog niets gedronken :eek: vandaar dat m'n ogen zo droog zijn (n) *gaat drinken* |
ik alleen 7 veelkoren biscuitjes op ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG het was weer heerlijk op het terras en ik ben zowaar ein bisschen bruiner!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
k ben 1.58 is dat te klein? OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Dat wil ik niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aha.. :o Misschien zwaaide het jongetje gewoon naar je en had ie een /care mentaliteit. Een geboren naturist ofzo.. :D |
Omg, rare gevoelens. ;x
|
Citaat:
|
omg ik weet niet eens hoe ik kan uitvinden hoe lang ik lid ben en hoeveel posts ik heb :| :bloos: :nono:
|
omg ik heb het uitgevonden.
|
omg, Bloem denkt dat ik bewust spam op Beleidszaken én op M&M en wil dat in mn banman zetten. :nono:
Alsof ik zoiets durf te doen. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |