Hey iedereen,
ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen op de chat,... nu kwam het uit, dat hij een jaar geleden bij mij op school gezeten heeft,en dat ik hem een paar weken daarvoor terug gezien had.
Maar sinds kort nodigt hij me voor verschillende dingen uit. Een vriendin van ons gaat al trouwen(ze moet wel nog 18 worden,maar kom), nu ik ben niet uitgenodigt voor haar feest,(ze is nu ook weer niet zoooo'n goede vriendin van me, maar wel van hem), hij heeft me meegevraagd. Hij heeft me al meegevraagd naar de bioscoop en naar een fuif! Nu spijtig genoeg zijn al deze dingen in het water gevallen(wel,door mij ... maar het kwam wel door gegronde redenen! :mad: )
Hij stuurt me heel regelmatig berichtjes .. tijdens de examens stuurde hij vaak berichtjes om me te steunen, en op m'n homepage staat m'n gastenboek vol met gedichtjes van hem. Mijn neven kennen hem ook, en denken dat hij verliefd op me is? Maar wat denken jullie?? Als hij een dagje niet moet gaan werken ... dan stuurt hij me een hele dag van die lieve berichtjes! In het begin heb ik hem al gezegt, toen ik dacht dat hij verliefd op me was-dat ik niets voor hem voelde buiten een goede vriendschap. Maar sinds dat ik hem dat gezegt heb, zijn de berichtjes en gedichtjes steeds meer naar het verliefde op gegaan!!! :eek:
Eerlijk ... is hij zou hij nu verliefd zijn op mij????????
|