![]() |
Regina Spektor
Ik hou het tot nu toe tot aan Soviet Kitsch, maar misschien moet ze de fakkel van tante Tori maar eens overnemen (Y).
|
Spektor doet het hier al enkele jaren goed (y)
|
is leuk ja, maar de kwaliteit van de nummers schommelt nogal, vind ik. pound of flesh vind ik het gaafste nummer.
|
Regina is heerlijk. En ik vind haar eerlijk gezegd beter dan Tori :o
Vorig jaar willen zien op Pukkelpop, maar toen zei ze op het laatste moment af. Mijn favo cd is Begin To Hope. |
wel leuk, maar soms trek ik die typische wijvenmaniertjes niet echt. maar over het algemeen vind ik het leuk luisteren.
|
Leuk om af en toe te luisteren.
|
Ik vind het wel leuk, fidelity en musicbox (y)
|
Ken het sinds pas door die reclame, vind het erg cool maar wel iets te langdradig af en toe, nummers van tussen de 3 minuten met bijna geen afwisseling trek ik niet echt goed maarja, ik luister normaal dan ook vooral punk en hardcore ;)
|
Citaat:
|
precies, maar dan moet het kort zijn, dan trek ik het wel :)
|
ik vind samson erg mooi.
|
Regina spektor is leuk! :) Ik vind haar stijl zo grappig en kinderlijk en creatief enzo. Scarecrow and fungus, Samson en Fidelity zijn erg leuk allemaal. :)
|
Dat nummer van die reclame is echt geweldig, maar verder ben ik (nog) niet echt gekomen.
|
Ongeveer al haar nummers zijn goed. (Y)
|
Wat is 'dat nummer van de reclame' dan?
|
Steeds meer mensen hoor ik er over.
Zelf kan het me niet meer dan een nummertje of 3 blijven boeien |
Citaat:
|
Fidelity, genius, folding chair en raindrops zijn geniaal. Die teksten ook! <3 Dat liedje met the strokes is ook wel leuk
|
wat ik tot nu toe gehoord heb vond ik niet erg bijzonder, en zeker niet vergelijkbaar met tori?
maar ik ga er eens wat meer van downen. |
vind die laatste cd niet zo super, aldus mijn luisterbeurt in de trein
|
Citaat:
|
Ik ken Regina al een aantal jaar, ze is leuk :) <3
|
Ja, Regina is echt geweldig. Ik houd van veel van haar liedjes. Samson, Us, December etc. maar bovenal The Ghost of Corporate Future.
|
ik heb per toeval een aantal nummers van haar laatste cd gehoord en dat klonk best leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |