![]() |
Algemeen Spamtopic op DK
Kan er niet een Algemeen spamtopic op DK komen? Gewoon eentje om te praten over de topics/posts op DK, maar wanneer het niet echt meer ontopic is. Er wordt de laatste tijd namelijk teveel gespamd in de topics en dat maakt het onoverzichtelijk.
Het kan ook geproefdraaid worden eventueel. :) |
Dat lijkt me echt een goed plan van Mr Soija/
De topics zijn erg leuk, maar ook heel beperkend, dus je bent al snel aan het spammen. Het is het leukste om een extra topic te hebben waarop spammen een beetje mag. (zo beter soija? |
Ik bedoelde eigenlijk dat je wat subtieler reageerde. :o :p
|
Daar heb je Onzin toch voor?
|
Citaat:
Maar sommige discussie lopen uit op andere discussies, die er voor zorgen dat een topic gesloten wordt. Daarom is het handig dat er een spamtopic komt, zodat dit soort discussies door kunnen gaan op het spamtopic. Dan kunnen de topics open blijven voor normaal gebruik. |
Dat kan op onzin ook prima, zorg gewoon voor je eigen reeks.
|
Been there, done that. ;)
Dk is anders, en de meeste DK'ers komen niet op Onzin liever. ;) IK vraag om algvemeen dktopic, niet om een stom onzinspamtopic. ;) |
Onzintopics zijn heel anders dan DK topics
Het gaat niet om pure spam, maar om verbroedering onder de DK'ers. We willen elkaar wat extra's kunnen vertellen zonder dat de topics ontsporen en gesloten worden. Zonder dat we tussen de enge Onzinners moeten zitten |
spamtopic klinkt ook verkeerd, het kan beter "het grote offtopic topic" heten ofzo... ik ben eigenlijk wel voor, ook omdat het dan dichter bij de kantine blijft, in plaats van dat er op onzin ook onzinners gaan zeuren en klagen en zo'n topic alsnog niet het gewenste effect heeft
|
Wat een gezeur, dr is onzin en s.nl.
|
Wat Sterrenmeisje zegt klopt wel. Het is geen Spam topic, maar zo wordt het wel gezien.
Het is eerder een verbetering van DK, het is bedoelt om discussies te laten doorgaan, zonder dat het spam is of afgekeurd wordt! |
Citaat:
|
Dan kan je op elk forum wel zo'n topic openen. Ik blijf erbij dat het onzin is en het ook best in zo'n onzintopic kan als ik kijk naar hoe die er van de fb's er bijvoorbeeld uit zien.
Mogelijkheden zat: Onzin, PM's, s.nl, msn, etc. |
Onzin is een algemeen spam topic, als wij willen spammen of elkaar iriteren via het forum, doen we het wel op Onzin. Maar het gaat juist om de typische DK-discussies. Die willen we graag op De Kantine houden.
Maar we worden beperkt, door het ontbreken van een DK-Discussie extra topic |
Citaat:
Bovendien is DK anders dan de rest van het forum. ;) Bij andere fora, heeft zoiets minder nut. Citaat:
Citaat:
En wat doet s.nl ertussen? :confused: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mag ook ja., er zijn prima alternatieven. Maar een offtopictopic hoort in mijn ogen niet op DK. Voor dat soort dingen hebben we onzin. Dat is het argument dat ook al op een flink aantal andere fora is gebruikt in het verlegen en dat gaat nog steeds op. |
Citaat:
Dk en onzin zijn samen duidelijk anders dan de rest, en beide minder serieus. Dk is semiserieus. Dus een semi-offtopic topic past dr tussen. :o Nogmaals, wat doet s.nl ertussen? :confused: Wat zou er nieuw moeten zijn aan fora? :confused: Maar verder ontopic. :) |
Citaat:
Zoals je zegt, hoort alles dat niet ergens anders hoort bij DK, dan vind ik dat we ook een extra topic mogen, dat niet bij Onzin hoort maar wel offtopic praat tollereert. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het verplaats naar Onzin, heeft het niets meer te maken met De kantine, en zullen mensen dus de discussies uitvechten binnen DK op de verkeerde topics! Waardoor er gespamd wordt en topics worden gesloten, die eigenlijk leuk zijn. Dat verkracht het hele idee van DK |
Misschien moeten jullie dan zelf het idee van de Kantine hooghouden en begrijpen dat dat forum níet is voor spammen. Als je wilt spammen of offtopic wilt praten is er een ander forum, daar is de Kantine niet voor bedoeld.
Maar goed, dit is meer iets voor de Kantine FB's dus ik zal me er verder niet mee bemoeien. :o |
Citaat:
Citaat:
|
het woord spammen is verkeerd, moeten we daarop afgewezen worden? Het gaat er omdat als je een extra discussie topic kunt aanmaken het geen spammen meer is!
Dit kan niet op Onzin, omdat het geen kansloze spam is maar eerder naamloze korte maar serieuze discussies! |
Citaat:
DK, heeft serieuze discussies, die horen niet thuis op Onzin. Zo, meer heb je niet nodig. ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen serieus onderdeel met serieuze onderwerpen het gaat nergens over. ALs wij naar onzin verhuizen hebben wij problemen: Onze discussies horen er niet thuis en de meeste DK'ers willen niet. Onzin is eng! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de meeste DK'ers niet op onzin willen komen is geen reden voor een topic op DK. Dan kunnen we er ook wel een op letteren of lifestyle maken om maar wat te noemen. |
Citaat:
Offtopic hoort niet op DK, ook al is het serieus. |
Citaat:
het is gewoon pure bureaucratie om DK-Discussies naar Onzin te verplaatsen, omdat ze niet op DK mogen. |
Citaat:
Een topic op onzin is maar net wat je ervan maakt. Dat kan alles zijn. Als jullie denken dat het op onzin alleen maar op spammen gaat hebben jullie het niet gesnapt. :D OMG. Ja, laten we lekker op alle fora die regeltjes vallen :cool: (y) Die regels maken DK tot wat het is. Laat je het varen dan wordt het helemaal een Onzin2. |
succestopic :cool: (y)
|
Als je iets wilt bereiken is het handig om in ieder geval in je zelf opgestarte serieus bedoelde topics op BZ ontopic te blijven.
|
Nee ik ben tegen, ik vind sowieso dat er al veel te veel offtopic wordt gereageerd op DK, en dat zijn altijd dezelfde mensen (ja jij ook Soija :p). Ik denk niet dat je dit probleem oplost door nog een spamtopic te maken :)
|
Citaat:
en niet of het wat uitmaakt ;) |
Citaat:
Citaat:
Of begrijp ik je nu verkeerd? |
Nee. :nono:
Dit topic was serieus bedoeld. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Het is (hoe vaak mag ik dit nog zeggen) geen topic om op te wauwelen of te spammen. Het gaat er om dat er een topic komt zonder specifiek onderwerp, waarop er over verschillende onderwerpen discussie kunnen worden gevoerd, die niet meer op andere topics thuis horen. Maar waar ook geen nieuw topic voor gemaakt moet worden. |
Mensen gaan die offtopic discussies toch gewoon blijven doorvoeren in het topic waar het is begonnen, ze gaan echt niet verkassen daarvoor naar een ander topic. En verder vind ik het ook een slecht idee. Dat wordt dan echt een spamtopic en niet alleen gebruikt voor echte discussies, maar meer een spamtopic zoals die op onzin. En dat hoort op onzin. En ik vind het niet zo erg als er een beetje offtopic wordt gegaan op DK, dat is leuk om elkaar beter te leren kennen. Maar het moet niet te veel natuurlijk. :)
|
Go tink!
En nu: Slotje! |
Het zou soms wel een handig idee zijn. Bij onzin verdwijnen dergelijke topics té snel naar beneden, en de kantine is gewoon een heel ander soort type mensen. Bovendien is het vaak niet zo prettig om een praattopic over de kantine op te richten op onzin, gezien het hoge bashniveau daar.
Verder op het argument dat spamtopics op onzin kunnen; Als ik me niet vergis heeft D&A ook een eigen spamtopic. Hoort dat dan ook niet op onzin thuis? En msn, chats, en dergelijke dingen werken gewoon niet. Ik zie het niet echt gebeuren dat je even alle mensen van DK in een msn gesprek gooit. Nog los van het feit dat het voordeel van een forum boven msn is dat je niet tegelijkertijd online hoeft te zijn om op elkaar te reageren. Anyway, ik snap het argument van Bloem en Ieke ook wel. |
er zijn heust wel onzinners die wel is wat posten op de kantine
sommige van hen lukt het zelfs een eigen topic te openen daar met een levensduur van meer dan een uur!!! dus het kan heust wel samen :) nee ff ontopic op onzin kun je toch ook heust wel een discusie starten op sommige dagen gaat dat best goed Dark Phoenix je komt zelf ook op onzin :( en jij bent toch ook gewoon normaal |
Citaat:
Verder, misschien is het een idee om gewoon een DK-discussietopic te openen op onzin. We kunnen het toch proberen en voordat dat is gebeurd weet je niet of het wel of niet gaat werken. Op DK zelf een discussietopic is natuurlijk fijner maar ik snap de mensen die daar tegen zijn ook wel. |
Citaat:
Maar Iekeliefke, hoe zit dat nou met D&A? :) |
ik ben voor, maar dan moeten mensen zich wel aan de regels houden en naar dat topic gaan voor een offtopic discussie, en ik denk niet dat mensen dat gaan doen ;)
maar een DK topic is idd heeeel anders dan een onzin topic. |
meschien wel een discussie topic maar sinds 1april zijn er wat onzinners alwergiesch voor de kantine
|
Beste fb's
Misschien zorgt een Algemeen spamtopic op DK er wel voor dat er minder losse spamtopics (zoals Spamtopic voor Fiepje 145) op Onzin komen. vtxm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |