![]() |
[foto]
Voor ckv moet ik een bijzonder aangename opdracht doen. (kunstbende: liefde) Maar ik ben vast gelopen.
Het idee wat ik heb is dat ik van een foto een antal save druks wil gaan maken. Maar ik kan de geschikte foto niet vinden. Dus zou ik jullie willen vragen op welke site's ik foto's van Twee mensen die verlieft naar elkaar kijken kan vinden. Ik zoek wel foto's van fotograven als het een beetje kan. Niet van die ammateur foto's. Post graag de link of the foto alvast hartelijk bedankt! |
Citaat:
Nee maar serieus. Als je een beetje doorzoekt vind je zo wat hoor, waarom zouden mensen hier moeten zoeken voor JOUW opdracht? |
slotje
vooral omdat je verlieft schrijft |
Sorry dislectisch (of hoe je het ook schrijft). En ik heb behoorlijk lang gezocht. Maar ik kreeg alleen amateur troep.
Toch bedankt voor de moeite;) of toch ook weer niet..... |
Savedruk?
|
|
Citaat:
|
Ja, zeefdruk dus.
|
Citaat:
|
savedruk...
sjabloom... omg :( volgens mij mis je aardig wat:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn goeie foto's
|
Citaat:
maar zulke domme fouten als zeefdruk en sjabloon maken het wel lastig voor ons om je serieus te nemen;) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En iedereen bedankt voor de bruikbare reactie! (Y)
|
Citaat:
|
als ik vragen mag :o hoe heb je je zoektermen gespeld? Want als je zoekt op 'verlieft steletje fotogravie' ofzo, is het natuurlijk niet gek als je geen professionele dingen vindt...
|
Citaat:
Volgens mij kan je beter omgekeerd gaan zoeken. Bedenk voor jezelf een professionele fotograav, ga naar zijn website (of google afbeeldingen en dan zal snel blijken of die ooit een verliefd koppeltje heeft gefotograveerd. Op twee minuten kom je dan bij bruikbare foto's uit. http://photo.net/bboard-uploads/005cBz-13800084.jpg |
Hummoristen:)
|
Citaat:
|
Ik bedoel het niet als grap hoor. Als je zoekt met verkeerd gespelde zoektermen zul je alleen maar amateurdingen vinden, omdat professionele fotografen over het algemeen niet hun site vol zetten met verkeerd gespelde woorden. Dus je vindt een stuk meer als je je zoektermen goed spelt, en nouja, omdat je dyslectisch bent zou het dus kunnen dat je dat niet deed.
|
Citaat:
|
maar dat is dus blijkbaar wel het probleem en wij moeten je toch helpen met het probleem?
|
Klopt
|
wat zeik je dan :confused:
|
Citaat:
|
Doe maar dicht ik ben wel geholpen. Tanks iedereen(Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |