![]() |
meisje kust meisje?
vraag voor de meisjes;
ooit al eens gedaan,of over gefantaseerd? vraag voor de jongens: vinden jullie dat nu echt zo geil? |
Citaat:
|
Ik vindt het leuk om te zien :) Geil is overdreven hoor :p
|
ja gedaan, maar voor hoever je het zoenen kan noemen (he myr? ;) )
|
Wel eens gedaan.
|
wel leuk om te zien..
maar geil ? val ook wel mee :p |
Ik heb het nog nooit gedaan, wanneer ik twee meisjes zie zoenen walg ik meer dan dat ik het leuk zou kunnen vinden of iets dergelijks.
|
geil??? absoluut niet...
|
Citaat:
Ligt ook wel aan waar en in wat voor situatie natuurlijk ;) |
mjah wel gedaan, vind er niets anders aan als zoenen met een jongen eigenlijk
|
nooit gedaan, wel over 'gefantaseerd'
maar serieus, volgens mij doet elk meisje dat wel... |
Citaat:
kben nu 3x met een meisje gegaan, vind t wel geslaagd |
hmm als meisje vind ik het ook bestwel geil hoor :o
En nee, ik heb t nog nooit gedaan, maar zou het wél graag willen... |
Citaat:
|
Gefantaseerd, jah, gedaan, nee. Weenie of het ooit nog gebeurt, als het aan mij ligt wel :D:D
|
heb wel eens in een bezopen bui een vriendin van mij gezoend.. verder niks boeiends aan.. en heb ook geen gevoelens voor meisjes
|
jaw wel eens een paar keer gedaan.. is bezt wel lekker:d kwas wel dronken en/of stoned..
|
Volgens mij zijn er ook meer jongens die het geil vinden om te zien hoe twee meisjes zoenen,
dan dat er meisjes zijn die het geil vinden om te zien hoe twee jongens zoenen. Heb ik het vaak met mensen over gehad en ik weet nog steeds niet waarom het zo is. (want het is wel zo) |
niet speciaal geil nee...
|
Hmm.. zou het wel willen proberen maar op dit moment heb ik meer dan genoeg aan mijn vriend :D
|
Op zich heeft het wel iets ja.
|
Citaat:
|
|
ja, heb ik wel gedaan, was best wel lekker. *wil het nog een keertje doen*
|
geil, hmm das een goeie. Ik heb vaak zat zoenende meisjes gezien op het station, maar dat was niks. De dames waren veelal echte lesbiennes en ze kwamen te mannelijk op mij over.
Wanneer wel geil? Nou tijdens een trio, of ehm als je toevallig 2 meisjes betrapt die dat doen en als ze er nog zeer knap uitzien ook. blah wat schrijf ik dat knullig op.. |
best ook al wel eens over gefantaseerd :D
|
heb ik al gedaan (was niet dronken maar echt verliefd zij niet op mij jammergenoeg maar das een ander verhaal) en was LEKKER
|
Ach, wat een gezeur allemaal, zoenen ziet er gewoon altijd wel geil uit, wat het ook is (m-m, m-v, v-v). Tenminste echte zoenen, niet dat gewone droge. Denk maar aan die clip van een jaar terug of zo, die hele clip lang zaten twee lui te zoenen. Pas later kwam ik te weten dat het twee mannen waren, maar de jongens die dat niet doorhadden eerst zullen er vast ook wel opgewonden van hebben kunnen raken....
Ik denk dat het vaak het idee is dat het ranzig maakt voor andere mensen. |
kvin ut wel best....
stuk prettiger om naar te kijken als jongen-jongen (bah) maar meisje (K) meisje geil.... nee |
Ja, ik heb met een meisje gezoend.
|
ik vind het niet echt geil (ligt ook aan de situatie) maar wel plazant :D (<-- nee ik kom niet uit belgie hoor haha) maar jongen-jongen GATVER
meisjes, zijn gewoon mooier (y) |
Citaat:
|
eerst een hele tijd over gefantaseerd en teon een keer geprobeerd nu heb ik er absoluut geen behoefte meer aan ik kijk in de discotheek wel alleen naar meiden hoe ze eruit zien en dansen en ik zalt egen mn vriend eerder zeggen das een mooie meid dan das een lekkere gast want ik let niet meer op gasten ik heb genoeg aan mn eigen ventje :)
kvond het trouwens wel een ervaring maar niet zo heel denderend verder... |
2 zoenende vrouwen in een discotheek vind ik echt niet geil of leuk om te zien, maar als er 2 meisjes (moeten dan wel leuke meisjes zijn hè;)) ergens apart staan, bijvoorbeeld een steegje dan vind ik t zeer aangenaam
|
ik versta niet wat alle mensen zo ranzig vinden aan 2 kussende jongens...
|
Ik vind twee zoenende jongens wel schattig...
Twee meisjes...Nou, ik heb wel eens in een discotheek gezien dat een jongen twee meisjes probeerde te versieren, zij gingen zoenen, en voor mijn neus probeerde hij mee te doen... :eek: :eek: Dus volgens mij vond hij het wel erg geil! |
Citaat:
|
T boeit me niet echt om t te zien, wordt hoogstens jaloers als ik zelf ook erg zin heb om met iemand te zoenen....
|
Citaat:
|
de eerste keer dat ik met een meisje ging zoenen meost ik lachen, maar daarna ging het wel goed.
ik vind zoenende meisjes bestwel leuk , zolang het maar geen 'vrouwen' zijn, of als ze te mannelijk overkomen... |
Citaat:
|
Citaat:
wel leuk op te zien, maar da'k 'r nou geil van wordt kannik nie zeggen nee... 2 zoenende jongens is trouwens jakkiebah, maar misschien komt dat door het idee eraan... geen idee ~ |
Citaat:
Citaat:
Zoenen vind ik niet zo bijzonder geil, sex wel. |
Ja wel aantal keer gedaan. Gewoon voor de lol in een dronken bui :o
|
Voor de lol ook al eens gedaan,
maar verder niets hoor. Was wel lollig :) |
wel eens gedaan, wel eens gefantaseerd.
ik moet trouwens zeggen dat ik twee jongens die zoenen erg geil vind, maar ehm....ik wijk wel meer af, dus als dat in dit geval ook is...dont mind me! |
wel eens gedaan, waai not
|
super geil
|
dames, is het dan een kusje of zoenen ... ik heb een vriend wel es een kusje op de mond gegeven, maar nooit gezoend
|
zoenen. maar ja, ben dan ook bi dus dan is het verhaal misschien ietsje anders
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |