![]() |
Cammen voor meisjes
Hoi,
Ik ben op zoek naar jongens of meiden die er net als ik een kick van krijgen om "spannend" te cammen voor meiden (tussen de 15 en de 25). Ik vind het superspannend om eerst beetje met ze te kletsen, fotos uit te wisselen, dan m'n cam aan te doen en een beetje voor ze te dansen en me langzaam uit te kleden. Als ze het dan leuk vinden en meer willen zien probeer ik er een lekkere show van te maken met veel afwisseling en kom ik uiteindelijk klaar op m'n buik. Vind het fantastisch als zo'n meisje ervan genoten heeft. Eigenlijk heel raar want vaak kan ik die meisjes niet eens zien (als hun cam weer eens "stuk" is). Wie herkent dit? Alleen serieuze reacties graag! |
Ik denk dat je dit op Contact Gezocht "moet" plaatsen..
|
Volgens mij ook. Volgens mij mag dat niet hier maar op CG mogen seksoproepen toch ook niet?
|
Nou ja, hij maakt er iig een verhaaltje van:)
|
Citaat:
|
Voor we hier een hele onzinnige discussie krijgen of het nou wel of niet mag: dat maken de operators wel uit toch? Voor zover ik weet zou dit bericht toch moeten kunnen onder "sexualiteit". Het is geen oproep, bovendien als er meiden echt geinteresseerd zouden zijn kunnen ze me toch wel een berichtje sturen, ook als die laatste zin er niet bij stond.
Ben gewoon of er meer mensen zijn "zoals ik" en hoe ze daarmee omgaan! Vandaar dat ik ook alleen om serieuze reacties vraag. Typerend overigens dat er gelijk weer meiden zijn die me terecht wijzen, als een soort preutse politie. Kijk dan niet op dit forum! |
hoi ik ben een leuke jongen van 19, ik heb best interesse!
|
slotjeeee
|
Citaat:
|
en het zijn fb ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dit mag inderdaad niet. Lees de forumregels of luister naar preutse meisjes, dan voorkom je dat je de volgende keer een ban krijgt. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |