![]() |
Room Eleven
Room Eleven heeft een eigen versie van het nummer "I'm a Bitch" dat ook speelt in de reclame van WE.
http://www.roomeleven.nl/fotoalbums/...00%20pure2.jpg de zangeres (Seger van Wijk) Ze hebben niet zo lang geleden een cd uitgebracht die "Six White Russians and a Pink Pussycat" (schijnt een cocktail met een "bite" te zijn) heet, het is een Nederlandse band. Ook schijnen ze dit jaar op Low Lands te staan. Wat vinden we ervan? ik vind het erg rustig, soms lekker jazzy maar het mag wat mij betreft wel wat meer. Maar leuk genoeg om af en toe op te zetten, ik vind "One of These Days" een leuk nummer en ook "Greenest Grass", helaas is de cd niet heel afwisselend. de WE reclame. |
Ging t maar over Room 13. BUMOUT!
|
ik vind het wel leuk; de Faith cover is ook wel aardig. Weet alleen niet of ik dit live ook gaaf vind; het is een beetje achtergrond muziek voor me. Wel leuke mix van jazz met funk, latin en blues invloeden (of whatever).
|
Een cover van The Faith? Ruig! :P
|
Ja, ik vind het inderdaad meer achtergrond muziek, maar dat is vaak zo met dit soort muziek. Een beetje vergelijkbaar met Norah Jones.
|
|
Citaat:
|
ik ken eigenlijk alleen de bitch-cover van ze maar dat kan me goed bekoren. maar het is qua muziekstijl ( als dat nummer een indicatie geeft van de muziekstijl) niet mijn ding en ik zal het verder dan ook niet downloaden ofzo. de zang is erg prettig.
|
ja erg leuk! en wat grootmoeder zegt. maar niet hard genoeg.
slayer? |
heb die cd toevallig gehoord, ik hou er eigenlijk helemaal niet van maar 'faith' is wel ok en nog zo een ander nummertje met een lekker contrabasloopje.
|
Klinkt wel leuk! :)
Ik heb verder ook One of those days gehoord, klonk ook wel leuk. Wel leuk. Zang is inderdaad leuk en relaxed. |
Ja, vorig jaar eind van de zomer deed 'ie het goed. Beetje zaterdagmiddag niets aan de hand muziek. Wel oké dus.
|
Wat een vreselijk vervelende muziek, bah.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |