![]() |
Wie houd er hier van Tekenen in amime/manga stijl???
Mijn hobby, dus kijken of er meer mensen zijn die dit interessant vinden.
|
Super!!
|
Ik vind manga en anime helemaal niets om te tekenen, vind het om te doen redelijk saai maar die van Rooster zijn wel heel erg gaaf. :)
|
'Vroeger' (tot een paar maanden geleden) wel, maar tegenwoordig teken ik in mijn eigen stijl (nog steeds licht manga-geïnspireerd, maar zonder de chibi's/extreme kapsels en mét echte neuzen). Manga tekenen is leuk, maar het is de laatste tijd zo'n hype geworden. Een tekening is niet automatisch hip en mooi en cool omdat het 'manga-stijl' is. Maar goed... Laat eens wat van jouw werk zien! :)
Oude dingetjes van mezelf: http://img.photobucket.com/albums/v2...s/redblack.jpg http://img.photobucket.com/albums/v4...utralchibi.jpg (meer op mijn deviantArt: tomatie.deviantart.com [/schaamteloze spam]) Van mijn recentere tekeningetjes heb ik geen scans omdat mijn scanner in Eindhoven staat en ik me momenteel in Leiden bevind. :( |
|
Citaat:
post eens meer |
nice..jullie hebben mooi werk :) (y)
|
he topicopener heb je zelf ook werk???
je naam komt me trouwens bekent voor :confused: |
dragonheart-16, zou goed kunnen dat die naam je wat zegt, bij mij op school zat er ook iemand die zo heette
ohja, anime is gay, en mensen die gaan praten met japanse woordjes zijn al helemaal diep triest |
Citaat:
Japanners praten met Japanse woordjes. Zijn die triest? Ik praat met Japanse woordjes omdat ik Japans studeer aan de universiteit. Maakt dat mij triest? Ik krijg er wel studiepunten voor trouwens. |
Citaat:
|
Ik vind het persoonlijk wel redelijk vervelend als mensen japanse dingen oppakken, omdat ze Japans willen zijn. Overal -chan en dergelijke achterzetten.
Maar dat kan komen doordat ik niets met Japan heb en het een beetje overhyped vind worden. |
Hey, jah ik heb ook tekeningen, kijk ma op fanart-central.net, gemaakt door dragoneyes. :)
Ik heb niks bij, ik zit hier op school. En ik vind het wel leuk dat er met Japans word gepraat, ik probeer het zelf ook te leren, maar hier op school geven ze er geen les in dus moet ik het van anime hebben. ;) Rooster teken jij na, of teken je dat uit jezelf, of half om half??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aah, okay :)
Ze zijn echt vet!! |
@topicstarter hebbie zelf ook artwork of niet??
|
Citaat:
Imitatie-manga zoals de hier afgebeelde werkjes vind ik meestal ook maar niks. Het oogt amateuristisch (nouja, ik verwacht ook geen professioneel werk van tieners, maar ontwikkel dán een eigen stijl) en vaak wordt er direct nagetekend zonder te letten op fatsoenlijke verhoudingen (ogen die schots en scheef staan, bijvoorbeeld). |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als je verder wil discussieren stuur je maar een PM. |
Infrasoft, als je goed hebt gelezen, had je die vraag nie hoeve vrage, maar goed.
Jah, ik heb ook art-werk... Op fanart-central.net, kun je onder het account dragoneyes zoeken en dan vind je mijn werk. |
ok nog niet gezien (y)
|
maakt nie uit ;) :p :)
|
|
Kawaii!!!! ^_^
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |