![]() |
soa monster verlaat ingeleverd!?
Ik heb vorig week vrijdag een uitstrijkje laten nemen omdat ik bijna zeker denk te weten dat ik een soa heb.
Toen de huisarts klaar was met met het nemen van het uitstrijkje, heeft hij het uitstrijkje in zown soort 'sterriele-goed-houd-buisje' gestopt die ik dus bij het ziekenhuis moest afgeven. Maar enfin, die vrijdag had ik ook een super belangerijke rapportvergadering i.v.m. dus ik heb die uitstrijkje pas zaterdag ingeleverd bij het ziekenhuis. Mijn vraag is nu dus : heeft het invloed op de uitslag van mijn Soa test? |
Als dat zo is dan zouden ze je dat vast en zeker zeggen. Dus zolang tegenbericht ontbreekt: nee, dat doet het niet.
|
Zoals met dikke letters bovenaan de pagina van Seksualiteit staat: dit soort topics horen op L&G. Graag eerst goed kijken de volgende keer.
|
soa gehad?!
Wie heeft er wel eens een soa gehad, zo ja welke?
|
Ik ga je post uit het andere topic hierbij plakken, een topic hierover lijkt me voldoende.
|
Hoe langer je wacht, hoe meer bacterien zich gaan ontwikkelen in dat potje... Dus het zal wel invloed hebben op de uitslag, maar zou het voor de zekerheid even navragen.
|
Citaat:
|
Kan de bacterie niet zijn overleden :( Dat hij het niet leuk vond in het potje, omdat het in de zon stond ofzo en hij niks meer te eten had. Wat een nare dood.
|
Daar is nou juist dat buisje voor, dat zit stampvol voedingsbodem. In zekere zin is het juist goed dat het nog even heeft kunnen broeien. Des te meer kans dat ze de bacterie (mocht deze aanwezig zijn) aantonen. Maar als je besmet(telijk) bent heb je er toch wel genoeg, dus het maakt eigenlijk niks uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |