![]() |
het 100ste bericht over ki :-)
jah jah dit is mischien wel het 1000000ste bericht over ki enz. maa goed...
2 dage erugging ik mediteren en probeerde een ki-bal te maken. dit lukte en heb hem een tijde vast gehouden. hierna na een tijdje dus begonnen ton ik mijn handen uit elkaar haalden een soort draden te onstaan :eek: ne zoiets als ja bvijv een hete weg ziet en dan al die warmte ebove daar leek het een beetje op... kan dit kloppen?! :confused: heeft er iemand verderz nog boeken tips of tipz way je verder met je ki-bal kan doen of andere tips om verder te komen met Ki?! ThnX! :) |
sorry voor mijn spel fouten hier de betere versue :rolleyes:
jah jah dit is mischien wel het 1000000ste bericht over ki enz. maar goed... 2 dage terug ging ik mediteren en probeerde een ki-bal te maken. dit lukte en heb hem een tijde vast weten te houden. hierna na, een tijdje dus begonnen ging ik mijn handen uit elkaar uit elkaar halen en er leken een soort draden te onstaan :eek: net zoiets als ja bijv een hete weg ziet en dan al die warmte erboven daar leek het een beetje op... kan dit kloppen?! :confused: heeft er iemand verderz nog boeken tips of tipz way je verder met je ki-bal kan doen of andere tips om verder te komen met Ki?! ThnX! :) |
Citaat:
ff een klein detail, er zit een edit knop waarmee je je berichten kan veranderen :D ik zal kijken of ik later 'vandaag' wat kan vinden, ik ben niet helemaal helder meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yup yup yup !!!
zoals ik al tegen je heb gezegd Ki-fighter, op msn een tijdje terug, we gineg toen samen uitrpoberen althans ik om een Ki-bal te maken.. en toen zei ik ook van die 2 verschillende polen als ik me handen naar elkaar toe beweeg. en als ik ze uit elkaar haal heb ik het wat minder dat trekkende gevoel... verderz nog tipz om wat verder en meet handiger te worden in Ki?! |
Ik zal een site geven met daarop vele andere ki-technieken. Daarmee kun je verder oefenen. Ikzelf vind dit één van de beste ki-site's die er is. Hier is ie: http://www.geocities.com/thekidojo/
Alsteblief. |
ThnX!!!!!!!!!! :) :) :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |