![]() |
vingeren
Eigenlijk is deze vraag gericht naar alle dames:
Stel dat je nog maagd bent en je krijgt een middelvinger (of wijsvinger) in je poes tot je klaargekomen bent. Ben je dan ontmaagd? mvg, moi |
Nee.
|
|
Echt niet dat jij 24 bent. :D
|
Citaat:
|
nee joh, ik ben geen 24, ik heb die inschrijfformulier gewoon snel ingevuld, maar ik ben er echt geintresseerd naar, dus ff inhoudelijk op reageren.
dank u, moi |
nou wat dacht je van die link die electriq gaf :confused:
moi |
Citaat:
mvg, moi |
Citaat:
1 persoon die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad |
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat snap je hopelijk zelf toch ook wel? |
Citaat:
|
Citaat:
groet, moi |
Ben je Islamitisch en bang dat je op je trouwerij/huwelijksnacht niet zal bloeden, oid? Of is je kip Islamitisch en vrees je dat voor haar?
|
Citaat:
groet, moi |
Citaat:
Ik zou gewoon van 'r aannemen dat ze de waarheid spreekt. Heb je er al aan gedacht dat meisjes ook masturberen en dat het best kan zijn dat het nu zo makkelijk gaat, omdat zij zélf weleens een vinger naar binnen heeft gedaan? Daar hoeft geen jongen bij te pas te komen hoor. Maar als je hoopt op een spectaculaire ontmaagding met bloed en whatever, dan kun je dat wel laten varen, want 'r maagdenvlies is waarschijnlijk al gescheurd (zij het door masturberen, jouw handen, tampons of sport) dus dat zal je wel niet meemaken. Bovendien bloedt lang niet iedereen tijdens de ontmaagding. |
Citaat:
misschien is ze gewoon opgewonden ;) naab. kusje, Hitz0r |
Als ze opgewonden is of gewoon een beetje vochtig, krijg je er ook wel met gemak een hele vinger in. En heel erg veel meisjes bloeden niet als ze ontmaagd worden dus dat zegt niet zoveel.
Als ze zegt dat ze nog maagd is, zal dat wel. En als je haar niet vertrouwt en het wel zeker wil weten, zoek je maar iemand anders. Maar als je dus je hele vinger in haar kan krijgen, zegt dat niets over of ze wel of niet maagd is. Hooguit iets over of ze opgewonden is, en dan mag je alleen maar blij zijn dat ze dat inderdaad is. |
uh, het is echt niet zo dat voor de ontmaagding de boel nog zo dicht zit dat er niets in of uit kan hoor.
waar is jouw pielemuis eigenlijk allemaal al ingeweest? |
Citaat:
Ik zal maar niet beginnen over overdreven hechten aan maagdelijkheid, laat staan over trots zijn daarop want dan wordt ik al gauw gedwongen krachttermen gebruiken in combinatie met woorden als 'barbaren' en 'holbewoners' etc en dat kan niet de bedoeling zijn. |
Citaat:
|
Hahaha, wat een koningstopic. (y)
Dat er kerels bestaan die denken dat het maagdenvlies een soort hermetisch afsluitend folie is dat de vrouwelijke geneugten onder beschermende atmosfeer verpakt. (Y) |
Citaat:
;) Maar ja, er is een antwoord en het topic heeft zijn beste tijd wel gehad denk ik zo. |
Citaat:
|
Jaja, nou weten we het wel. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |