![]() |
Over Pulp Fiction
aangezien er geen groot DK -extra topic mag komen.
Even over Pulp Fiction! Come on, geef toe die flim is stiekem heel slecht! Ik heb hem ondertussen al 8 keer gezien ofzo, dat wel! |
:confused:
|
ik heb m gezien en had heel wat beters verwacht na al die lyrische verhalen die ik hoorde van andere mensen.
ik vond het niet zo boeiend, maar het is mijn soort film ook niet. trouwens, wou je een heel topic aan deze film wijden? en misschien is het beter voor F, Tv & R ? |
Nee!
|
Citaat:
|
Nee het gaat niet over de flim zelf. Maar om het feit dat mensen er zo vreselijk enthousiast over zijn (ik ook). Ondanks dat het echt een niet zo goede flim is.
Oke Flims, TV & Radio is beter blijkbaar. MAar het gaat er dus vooral om, waarom iedereen de flim zo geweldig vindt |
>F, tv&r
|
Citaat:
Dus al deze mensen zijn erg enthousiast over een niet-geniale film? |
Citaat:
|
The Shining staat ook in die lijst. Evenals Star Wars. En Batman Begins.
Maar goed, iedere lijst heeft zo zijn gebreken. |
Ik vind het echt een hele goeie film:
-geniale door mekaar heen lopende verhaallijnen -Briljante dialogen, bijv. over voetmassages -Sterke karakters maar... Snatch (toch wel vergelijkbaar) vind ik beter |
Citaat:
|
Citaat:
-Star wars heb ik nog nooit gekeken (en dat houd ik zo), maar wat ik van mensen hoor is het net zo verslavend als een soap :confused: -Batman begins is een hele goeie film voor het mainstream publiek, maar voor de Batmanfan is het een "wel aardige" film met een lading ergernissen. |
Citaat:
Saw heeft een 7.6/10 (52,728 votes) gekregen, terwijl het een zware bagger film is. |
Maar OT: waarom in Pulp Fiction volgens Kunst een hele slechte film?
|
Pulp Fiction is één van de meest geniale films ever! Kom op: het heeft alles: briljante dialogen, ultiem coole personages, briljante dialogen, absurde waanzinnige gebeurtenissen, briljante dialogen, sterke acteurs.
Maar het is meer gewoon een feeling: de coolheid van John Travolta en Samuel Jackson, de ultieme bruutheid, de humor, het gemak waarmee het geweld wordt weergegeven, het om elkaar heendraaien van de verhalen, etc. http://img.photobucket.com/albums/v7...pFiction-1.jpg |
ik vind het eerlijk gezegd een slaapverwekkende film
|
|
Die film is wel goed, maar ik word wel schijtziek van al dat fanboy-opgehemel van sommige mensen,met plaatjes van Jules die dan bijvoorbeeld iets van 'Motherfucker' zegt.
|
Citaat:
pulp fiction is gewoon bijzonder grappig, voornamelijk de dialogen maar ook de taal en de situaties op zich en wat is er mis met the shining? |
Citaat:
Maar zelfs los daarvan is het wel een hele goeie film, niet een van de 10 beste ooit, om nou te stellen dat het echt een niet zo goede film is vind ik erg overdreven. Zeker omdat de argumenten in dit topic jammerlijk ontbreken :s |
Citaat:
Ik ben het wel met je eens dat mensen overdrijven over pulp fuction. De film is zeker goed, maar vele beschouwen het als de god van de films, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Of mensen echt achter deze mening staan of als wijs man met veel filmkennis wil overkomen ben ik zelf nog niet uit. Het maakt ook niet uit, want smaak moet verschillen ook al zal je anders willen. Ik zelf heb de film een 8 gegeven op imdb en moviemeter. |
Citaat:
|
Verschrikkelijke film. Heb hem na 20 minuten alweer uitgezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind hem wel erg leuk, pulp fiction. Zo lekker bot en grof, maar dan op een 'slimme' manier. "You know why you didn't see that sign? Because storing dead niggers ain't my fucking business, that's why!" Echt poetisch diepzinnig wat dan ook is hij inderdaad niet, maar ik vind hem wel erg leuk om te zien. Zed's dead, babe, Zed's dead. :cool: |
Citaat:
Saw vind ik meer een kwestie van smaak dan van kwaliteit. Je houdt ervan of niet. Geen tussenweg in dit geval. Pulp Fiction is anders. Pulp Fiction is geniaal als je het licht ziet. En kennelijk is dat niet voor iedereen weggelegd.. |
Citaat:
Zowel LOTR als Pulp Fiction hebben gewoon een boel fanatieke fanboys die een 10 geven, terwijl een aantal in werkelijkheid veel betere films vooral bewonderd wordt door mensen die zich niet zo bezig houden met dergelijke sites. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Tof natuurlijk. En dat heeft weinig met imago te maken. Want iedereen die graag een film kijkt ziet de kwaliteit van Pulp Fiction. Of je het nu leuk vind of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja.. ik ben niet echt een actiefilm fanboy.. |
Citaat: