![]() |
Vervolgen van Hollywoodfilms...
sequences van Hollywoodfilms,
Sommige goed; sommige Bagger... Oordeel zelf of je er blij mee bent ;) 2007: Mei: 1. Spider-Man 3 17. The Hills Have Eyes II 24. Pirates of the Caribbean: At World's End Juni: 7. White Noise 2: The Light 13. Ocean's Thirteen 21. Shrek the Third 28. Live Free or Die Hard 28. Hostel: Part II Juli: 12. Harry Potter and the Order of the Phoenix 26. The Simpsons Movie 26. Zoop in Zuid-Amerika Augustus: 2. Evan Almighty (Bruce Almighty 2) 9. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer September 13. The Bourne Ultimatum Oktober: 18. Resident Evil: Extinction 25. Rush Hour 3 2008 Wolverine Jurassic Park IV The Brazilian Job Januari 10. National Treasure: Book of Secrets Mei: 22. Indiana Jones 4 Juli: 11. The Mummy 3 18. The Dark Knight (Batman Begins 2) November: 7. Bond 22 7. Madagascar 2 21. Harry Potter and the Half-Blood Prince December: 25. Star Trek XI 2009: Magneto 2010: Shrek 4 Harry Potter and the Deathly Hallows Van de cursieve films is de NL-releasedate nog niet bekend, maar dit ligt meestal niet meer dan 1 maand later dan die van the USA... |
Bond, is geen sequel en simpsons ook niet :)
Maar voor de rest zijn het allemaal erg leuke films die veel geld opleveren. |
Citaat:
|
Er is een markt voor. :)
|
Ik verheug me er wel op. Goed, niet op waardeloze drek als The Hills Have Eyes II, maar de grote blockbusters zullen zeker het bekijken waard zijn.
Stiekem kijk ik, na Spidey 3, nog het meest uit naar Rush Hour 3 :o Maar ik ben eigenlijk nog meer geinteresseerd in hoe blockbuster season gaat verlopen in America. Het lijkt me echt sterk dat er ook maar iemand kan winnen in zo'n massale oorlog der commercie. |
Het meest kijk ik uit naar Indiana Jones 4.
|
Citaat:
|
genoeg films waar ik het origineel/tweede deel nog van moet zien. maar pirates lijkt me in ieder geval leuk.
|
Citaat:
De enige echt interessante film van deze lijst lijkt me The Simpsons Movie (vooral omdat oude schrijvers als John Swartzwelder hiervoor weer terug zijn gekomen), alhoewel Live Free or Die Hard en Indy 4 vast ook wel de moeite waard zullen zijn. [edit] Spidey 3 wordt ook de shit. |
Citaat:
1: De reacties van pers en publiek op Pirates II waren enigszins teleurstellend. 2: De reacties van pers en publiek op zowel Spidey 2 als Shrek 2 waren lyrisch. Zeker Spidey 3, met de opgebouwede hype over de alien symbiote, maakt een kans op doorslaand succes. Dus zo vanzelfsprekend is het allemaal niet, dit jaar. Maar je weet het nooit, zeker niet met Johnny Depp :) . Transformers vind ik wat lastig in te schatten. Aan de ene kant heb je no-talent hack Michael Bay als regisseur, aan de andere kant heb je miljoenen Transformers-fanboys die met smart zitten te wachten. Tja. |
Citaat:
|
Van zulke lijsten word ik echt triest. Alsof men niets creatiefs meer kan verzinnen.
|
Alsof dit alle films zijn die de komende 3 jaar in de bios verschijnen... ;)
|
Ik wil jurrasic park 4 zien komt ook dit jaar uit, vroeger helemaal fan ervan :)
|
Citaat:
|
Boring, maar Hollywood weet mij sowieso weinig te boeien.
|
Citaat:
|
In (waarschijnlijk) 2008 komt de nieuwe Batman film uit, genaamd The Dark Knight (Y)
|
Spiderman 3, nieuwe Die Hard, nieuwe Harry Potter, nieuwe fantastic four, Rush Hour 3, Ocean's Thirteen. Ik kan niet meer wachten. (y)
|
EDIT:
Weer paar films toegevoegd... (Jurassic Park IV, The Dark Knight, The Mummy 3, The Brazilian Job, Evan Almighty, Star Trek XI) |
Citaat:
Kijk stiekem toch wel uit naar the dark knight :) |
Citaat:
http://www.rottentomatoes.com/m/shrek_2/ |
Maar het verschil tussen deel 1 en 2 is toch extreem groot :|?
Ach ja, ben dan ook geen kenner he?;) |
Ik hoop dat de pathe weer zon marathon houdt als Spidey3 uitkomt. Het had voor mij niet zo'n haast, maar the *Power Of Trailer* heeft me weer eens de hype in gesleurd. :bloos:
Ik ben zo zwak. |
Citaat:
Nu is er een aanzienlijke kans dat het verhaal van een Batman films wel helemaal klopt:) en nog beter nieuws: Batman krijgt een nieuw pak in de film, ook meer in de Dark Knight stijl(Y) Ik ben wel benieuwd hoe ze het recht gaan praten in de film. btw: is het VenomSpider-manpak nou gewoon het normale pak maar dan zwart? :( |
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet je echt de film nog een keer kijken: Fox laat Bruce Wayne in de nog groene Tumbler rijden en in de auto legt hij uit waarom het ding is gebouwd. Er is nog niet eerder zo veel uitgelegd over Batman zn spullen als in Batman Begins. en "hipper" :Het is gewoon allemaal nieuw en aangepast aan het tijdbeeld. Maar ze leggen bijvoorbeeld toch ook niet uit waarom James Bond er niet in alle films hetzelfde uitziet? Het is film, daar kan dat, mensen die daarover zeuren moeten maar boeken lezen:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De verandering van het pak vindt plaats in deze serie films zelf, dus dat moet wel verklaard worden. wat meer ontopic: in de VaraTVmagazine van deze week staat een mooi rijtje: 2008: The Dark Knight 2008: Wolverine 2008: The Incredible Hulk ("geen echt vervolg") 2008: Iron man 2008: Ant-Man (regie: Edgar Wright) 2009: spider-man 4 (zonder Raimi en wss ook zonder Maguire) 2009: Superman, man of steel 2009: Wonderwoman 2009: The Flash 2009: Thor 2009: Magneto 2009: The Avengers 2009: Captain America Wolverine is wel vet, maar zn eigen film? Ik vond de eerste al zo'n Wolverine-show. Hulk 2? :( Ant-Man , Thor, Magneto hoeven van mij ook niet echt een eigen film.... Ze hebben natuurlijk wel goeie verhalen, maar toch, verfilming? Ik hoop dat ze een geniaal web gaan maken van de films van Captain America, Thor, Iron-Man en Ant-Man, die allemaal naadloos aansluiten op mekaar, maar vooral op The avengers (y) Nu hopen dat ze ook een Jusitce League film gaan maken, aangezien ze ook bezig zijn met dat team af te werken. (y) |
komt er echt Shrek 4 :(
Ik kijk in ieder geval uit naar de nieuwe Bond en de nieuwe Resident Evil Simpsons ook, maar dat is geen sequel |
Alleen PotC ga ik waarschijnlijk wel zien. Van de rest word ik niet warm of koud.
|
Citaat:
|
En the Chronicles of Narnia: Prince Caspian dan??? Mei 2008
Die moet er ook bij :o Pirates ga ik zien, Narnia ook, Shrek 3 missch, rest niet |
Citaat:
Maar hij was beter dan dat de meeste mensen doen geloven, want hij staat toch wel bekend als flop. maar Hulk2,tja, ik vond het wel klaar eigenlijk na deel 1, een vervolg is niet echt nodig. Misschien als ze She-Hulk erin doen :D :p |
Citaat:
Het is overigens inderdaad opvallend dat alle Marvelfilms die zijn aangekondigd gaan over leden van The Avengers, inclusief Hulk 2. Misschien een mooie aanleiding om een film te maken van The Ultimates? Dat zou ik écht wel willen zien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar dat heeft ook veel te maken met het gemiddelde niveau van superheldenfilms.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder gebruik je alleen maar van die typische scholieren-hyperbooltjes. |
Citaat:
Het verhaal was kut omdat ze van een superhelden film een dramafilm probeerde te maken wat gewoon niet werkt (zie daredevil), verder was de Hulk zelf gewoon nietszeggend, leunde de film op slechte special effects en vraag ik me af wat jij zo geweldig aan de Hulk vond. |
Citaat:
En het dat het verhaal kut is omdat ze een drama probeerden te maken van superheldenfilm is een kankerargument. Waarom mogen superheldenfilms geen drama bevatten? De comics van de laatste twintig-vijfentwintig jaar staan er ook bol van. En vaak met succes. |
Citaat:
2 Ze mogen geen drama bevatten omdat het meestal niet werkt. En ik vond het in de Hulk niet werken. |
Hulk was zo mogelijk nog brakker dan spiderman.
En bij alledrie de x-men delen ben ik serieus halverwege in slaap gevallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |