![]() |
problemen met word
http://aycu03.webshots.com/image/129...2650156_rs.jpg
Sinds 28 februari doet mijn word het niet meer. Ik krijg dan bovenstaande melding. Nou begrijp ik dat ik een productcode nodig heb oid (de code die ik eerst gebruikte doet het niet meer, die was denk ik voor de uitprobeerversie). Hoe kom ik aan die code? Hij zit nergens bij de spullen die ik bij m'n laptop gekregen heb volgens mij. Sinds word het niet meer doet gebruik ik works, maar dat kunnen veel mensen niet openen. Bovendien kan ik documenten die ik van anderen krijg alleen openen, niet bewerken. Heel vervelend allemaal. Kan iemand mij helpen? Alvast heel erg bedankt! |
Niet zolang het plaatje niet le lezen is.
|
Citaat:
|
oke... t wordt even klikken, maar hij staat er.
|
Dat betekent dus dat je geen volledige versie van Office hebt, maar een probeerversie die nu dus is verlopen.
Als je studeert kun je vaak voordelig een volledige versie aanschaffen via www.surfspot.nl, anders zul je het in de winkel moeten kopen (duur) of gebruik maken van een gratis alternatief als OpenOffice. :) |
Er zijn verschillende manieren hoe je dit kan oplossen:
|
oh ja... bedankt trouwens :D Ik ben altijd heel blij dat sommige mensen wel wat van computers snappen....
|
Je kan ook de volledige versie van Office illegaal downloaden via limewire bijvoorbeeld ;)
|
ik heb openoffice gedownload! (y) Bedankt voor de tips.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |