![]() |
Winkels waar je niet in dood gevonden wil worden...
In welke winkel wil jij niet dood gevonden worden? Stop je plasticzakjes van de Zeeman zo snel mogelijk in je tas, omdat je je hiervoor schaamt, maar loop je wel te pronken met een plastictas van een dure winkel? En waarom? Of maakt het je niet uit in welke winkel je iets koopt?
|
eh dat kan me eerlijk gezegd weinig boeien. Maar ik kom ook eigenlijk nooit in de zeeman of de Wibra, gewoon omdat ik er nooit iets nodig heb.
|
Ik hou sowieso niet van plastic zakjes van drogisterijen e.d. maar niet persé omdat kruidvat pauper zou staan oid maar omdat ik het vervelende kleine kuttasjes vind. Ik zeg dan dus vaak al snel "oh het gaat zo wel mee hoor", ook omdat ik het nogal zonde vind van de tasjes als ik ze toch niet nodig heb. Zeeman en wibra kom ik zelden, behalve soms in de zeeman voor goedkope dove shampoo. Papieren tassen van de mango, only, vero moda, zara en van die leuke kleine winkeltjes vind ik wel leuk en die bewaar ik ook altijd.
Ik zou trouwens in geen enkele winkel dood gevonden willen worden :) |
c&a
|
cheap & awful. haha wel te toevalig, ik zag vandaag een c&a en toen dacht ik laat ik er toch eens gaan kijken, dan kan ik er een eerlijk oordeel over geven. en dat heb ik toen gedaan :).
|
eeeeeeeh. cool cat, vero moda, new yorker, sting, miss etam.. kan zo nog wel even door gaan geloof ik :o
|
insert random woonboulevard en aanverwante ikea-achtige ongein
|
De enigste (kleding) winkel waar ik niet graag kom is wel de H&M (sorry :s ) te zeer trentsettend en kitsch massa produktie. (n)
Maar ik maak sommige kleding zelf (breien en naaien) zo heb ik meestal iets wat niet standaard is, maar verder koop ik gerust bij C&A (T shirts en ondergoed) en mijn jeans koop ik meestal in speciaalzaken (ivm pasvorm maat lengte) O,ja mijn nieuwe (kleurige) trui is bijna af, hierna ga ik aan een felblauwe broek naaien (stof en patroon is er al) :) |
OYLILY WINKEL. :eek: echt nooit niet.
ik weet niet eens of ik het goed geschreven heb maar ach. ik mak meneit zo druk om een zeeman tas maar ik kom er eigenlijk nooit. wibra is dichterbij (y) |
Citaat:
|
Popshop in Haarlem.
|
Tja, ik word liever niet gezien in winkels als de C&A, Scapino, Schoenenreus, Zeeman en aanverwanten, maar als ik in een blad iets leuks zie wat uit een van deze winkels zie dan stap ik er gewoon binnen hoor. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de leuke dingen uit de bladen er nooit vind, dus ik heb er niks van in mijn kast hangen/staan. Maar mijn Hema spul draag ik met trots. Maar ik vind de Hema dan ook kickass, terwijl anderen daar ook niet dood gevonden zouden willen worden.
|
el vita
|
lady sting :(
het boeit me verder niet en ik schaam me nergens voor, maar van de collectie van lady sting word ik altijd tamelijk depressief dus zodoende. |
the sting idd, wat een fucking burgerlijke winkel is dat zeg (n)
|
Ik wou eigenlijk Gwen. quoten maar ik vind de hema niet kickass maar gewoon gaaf. verder vind ik eigenlijk alle winkels wel prima alleen kom ik sommige niet en in andere wel. goh
|
Ohhhh ik wil dolgraag dood gevonden worden in zo'n omhooggevallen kutwinkel als ehm Esprit ofzo. Dat is vast grappig, dan trekt zo'n peroxideblondhaar naargeestig wijf in de dertig het gordijntje van de pashokjes open om eens flink te ranten over hoe lang het duurt en dan valt er een lijk uit, ahaha.
|
jij ziet het altijd vanuit een ander perspectief. dat kan ik wel waarderen. (y)
|
Ik heb nog nooit boodschappen bij de Aldi gedaan maar dat lijkt me altijd een heel vieze winkel. :o Van de hippe kleuren bij de Coolcat krijgt iedereen wel een epileptische aanval en bij de C&A ruikt het heel muf. Over de Wibra en de Zeeman gesproken, ik kom er nooit maar er heerst wel een nationaal taboe op, geloof ik. Op mijn basisschool was het 'vet dom' als je een C&A of een Wibra tasje had. Ik weet nog dat kinderen plastic tasjes met zulke namen weigerden om knutselwerkjes of andere onzin te vervoeren. Maar eigenlijk ben ik niet meer huiverig wat betreft merken of winkels.
Paranoide: :D |
De New Yorker, Coolcat, Wonder Woman, enz.
Drama-winkels. :( |
Citaat:
Citaat:
|
Wat spannend, research doen naar de oprichter van de Aldi Gruppe. ;) Bovendien heeft rijkdom en een grote bevolkinsgroep niets te maken met kwaliteit. Ik beweer niet dat de Aldi slechte producten verkoopt, ik weet het namelijk niet. Maar de vergelijking is wel scheef. Ik denk overigens dat Wibra ooit een slecht imago heeft gekregen door slechte marketing en advertenties. Xenos is bijvoorbeeld ook een goedkope troepwinkel maar heeft volgens mij een positiever imago.
|
De V&D. Ik weet niet wat het is maar ik vind het zo'n vreselijk vervelende winkel. Bah.
|
Citaat:
Gelijk heb je, als ik toch moet kiezen dan toch liever Xenos dan de Wibra/Zeeman ;) |
Citaat:
overigens vind ik xenos wel teh shit yeah etc (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind de xenos ook wel oke, maar het meurt er wel (n) |
ik wil überhaput niet dood gevonden worden.
|
Sissy boy, werkelijk walgelijk. Welke kontgat bedenkt nou zo een naam voor een neutrale winkel?
Ik hoor die nichten al hitsend slissen "Ssssisssy, sssissssyyy". |
Citaat:
|
De Aldi en Lidl zijn juist geweldig ! Behalve de chips , die zijn echt niet te vreten :mad:
Xenos is conceptueel gezien iets heel anders dan de Zeeman en de Wibra :o De tijd waarin wibra en zeeman gelijk stonden aan pure pauperheid ben ik trouwens al wel weer ontgroeid :rolleyes: |
Ik vind de Coolcat heel naar. Over de Aldi heb ik hetzelfde vooroordeel als White Trash maar ergens weet ik heus wel dat het mee zou vallen.
Verder vind ik de V&D ook vervelend maar voor La Place maak ik een uitzondering (y) |
Citaat:
nouja het zal wel aan mij liggen :) |
Gaaf topic.
|
ondergoed en simpele shirts haal ik net zo lief bij de zeeman en C&A (Y)
|
Citaat:
Maar goed je dood moet natuurlijk wel sfeervol gebeuren, geef mij dan maar een Ridley Scott geregisseerde dood in de Hunkemoller: "Slowmotion in elkaar zakkend op een berg lingerie met als orkestraal achtergrond muziek "Enya: now we are free" van Gladiator (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha de sissy boy ja idd, kan me niet voorstellen dat die zaak goed kan lopen. welke zichzelf respecterende kerel loopt daar nou naar binnen?
ik zou niet dood gevonden willen worden in de expo want voor je daar uberhaupt gevonden bent tussen al die zooi ben je al half vergaan |
Citaat:
|
Citaat:
en waarom is de SCOOTER nog niet genoemd? |
Ohja Scooter (n):(
Voor de rest vind ik de DIDI echt een kutwinkel. En van die winkeltjes die van die lelijke markt-achtige kleren verkopen. (Van die broeken met 'Don't Touch' erop :( Net of je dat zou willen :rolleyes: (n)) |
Citaat:
@ Luna: Ahhh dank (y) |
Citaat:
Indien de H&M op de kleurtjestoer gaat dan wil ik die winkel nog wel eens een tweede kans geven, al gaat er niks boven zelfgebreid spul. ;) |
in de IKEA wil ik eigenlijk liever dood zijn dan levend.
|
Citaat:
|
Ik wil wel met m'n hoofd in een bak Eurythmics-platen gevonden worden, maar waarschijnlijk heb ik niet zoveel geluk.
|
Citaat:
|
Sowieso niet in de Scooter, de Coolcat en de Wonder Woman en inderdaad van die markachtige dingen, blegh (n) .
Vroeger was ik ook bang voor de Coolcat, omdat het daar altijd donker was, de muziek hard stond en ze een grote enge kat hadden, brrrrrr. De zeeman vind ik een chille winkel (veel beter dan de Wibra), ik koop er pantykousjes, sokken en hoeslakens (y) . Maar ik stop zo'n tasje wel eerder in mijn tas, dan een tasje van een toffe winkel... hmmm... beetje butje, maar ja. :) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |